USA
Birgere,
19 nov. 2016
Updaterad av Garmonbozia
för 8 år sedan
Norwegian påstår att deras Dreamliners inte kan starta när det är för varmt och stoppar därmed alla flyg till LV nästa vår, sommar o höst och kanske kör igång igen nästa vinter.
Undrar om det bara är värmen som ligger bakom detta????
http://thepointsguy.com/2016/11/norwegian-air-canceling-las- ...
Updaterad av Binde
för 8 år sedan
ok då råkade man boka in sig på en resa till LAS Vegas i december.
Vad jag har förstått är vädret lite bättre än en genomsnittlig svensk sommar, 15-20 C.
Är bokade på Norwegian, då de hade klart bästa pris, men jag har aldrig rest med dem utomlands eller längre sträckor.
Nu har man ju inte hört ...
USA
Niklasholmgard,
26 okt. 2015
Updaterad av Vittjarn
för 9 år sedan
Hej!
Flyger till Las Vegas nu i slutet av november. Vi är ett litet gäng som egentligen ska vara i San Diego majoriteten av de 9 dagarna vi är i USA men då flyget var mycket billigare till Las Vegas (tack vare Norwegian) blir det ett par dagar där. Vad bör vi hinna se och göra i Las Vegas? Ingen ...
USA
Andreassofus,
29 jan. 2017
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
har kollat runt lite på hyrbil . ska på fotoresa i utah,nevada och arizona i ca 2 veckor.
visst vore det kul med en cab eller liknande men tror jag ska lägga pengarna på annat så det får bli en ford focus i stället tror jag. har kollat på denna
http://www.rentalcars.com/DriverExtras.do? ...
USA
Nina_eriks_,
29 dec. 2018
Updaterad av Annaer
för 5 år sedan
Hej!
Vi är fyra personer som åker till New Órleans i april, är borta cirka två veckor. Nu funderar vi på att åka några dagar till Las Vegas och därifrån ta hyrbil till Grand Canyon. Vi kollar på inrikesflyg mellan New Orleans och Las Vegas.
Har ni tips på vad man ska tänka på när man bokar ...
USA
Henrikemanuel,
7 jan. 2017
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Hej!
Jag och min fru ska köra Denver - Las Vegas i juli och beräknar ca 4 dagar till detta. (Sedan ska vi köra vidare upp genom Yosemite - San Fran och ner till LA). Viktigast för oss är att se fin natur (från bilen eller kortare stopp, inte så mycket att vandra runt eller campa liksom), så vi ...