Las Vegas
Tips på boende i LV
Gärna bästa läget på ”strippen” o tema hotell
har tittat lite på Paris, new York, Ceacar
Gärna bästa läget på ”strippen” o tema hotell
har tittat lite på Paris, new York, Ceacar
De ligger bra till, speciellt Paris och Ceasar's Palace. Bellagio också.
Kan inte rekommendera nåt speciellt eftersom jag inte bott på nåt av dem! Kolla recensioner på Tripadvisor etc.
Vår senaste vistelse bodde vi i lgh Hotel med eget pentry. Polo Tower Suites ligger alldeles mitt på the Strip (bilder här på RG där du ser utsikt från balkong) För oss var det mycket praktiskt o prisvärt att kunna fixa frukost o lättare lunch, äta ute är dyrt. Hotellet har en häftig pool på takterrassen.
Vi bodde på Venetian, fick gratisnatt när vi bokat 3 nätter, uppgraderat nyrenoverat rum med strippen som utsikt. Kanonläge på strippen. De har ofta erbjudanden.
Tänkte prova Treasure Island nästa gång. eller Hotwire så får man se sen var man hamnar.
När vi var där svar det otroligt varmt, vi gillar värme och tyckte det var härligt men...man orkade inte gå många hundra meter ens på kvällen på grund av det så jag rekommenderar att bo mitt på strippen och ha nära till allt om ni vil se och göra saker.
Tänkte prova Treasure Island nästa gång. eller Hotwire så får man se sen var man hamnar.
När vi var där svar det otroligt varmt, vi gillar värme och tyckte det var härligt men...man orkade inte gå många hundra meter ens på kvällen på grund av det så jag rekommenderar att bo mitt på strippen och ha nära till allt om ni vil se och göra saker.
Jag bodde på Flamingo hotel som ligger helt i smeten. Nära till allt. Ganska billigt och troligtvis Las vegas bästa Brunchbuffé. dyrt men lätt värt det.