Filippinerna
Miamia,
28 aug. 2011
Updaterad av Miamia
för 13 år sedan
Åker till Filippinerna i februari och behöver lite hjälp, eller ett tips.
Varit där förut 2 ggr. Besökt bla Panay, Cebu, Boracay och Bohol.
Vill till ett ställe, lugnt...gärna en del att göra eller se. Dyker inte, men snorklar gärna. Vill att det helst ska vara lättillgängligt så man slipper ...
Filippinerna
September76,
26 aug. 2024
Updaterad av Valpolicella
för 12 veckor sedan
Ni som varit där, hur bokade ni? Det finns ju inte lika stort charterutbud på resor till Filippinerna jämfört med vissa andra länder i Asien (t.ex. Thailand).
Erfarenheter av resebolag till Filippinerna? Eller är det boka själv (flyg + hotell) som gäller? ... Shirmixis: Jag har varit lite ...
Filippinerna
Zazoon,
28 okt. 2019
Updaterad av Zazoon
för 4 år sedan
Hej allihop.
Nu har vi äntligen bokat en resa till Filippinerna i början av februari i 14 dagar , vi har tyvärr kort om tid och vill inte runt så mycket så vi vill till Palawan och ha det som utgångställe ( kommer vara i Manila med hos vänners bekanta )
Har försökt läsa på lite men finner ...
Filippinerna
Jennyh1,
5 okt. 2019
Updaterad av Refinety
för 4 år sedan
Har tänkt att resa 3 veckor till Filippinerna i december över jul och nyår. Någon annan som också reser själv som vill ha sällskap eller kan tipsa om bra ställen att åka till som ensam tjej.
Alla tips uppskattas :) ... Refinety: Hej!
Jag kommer åka dit den 29 december och vara där i en ...
Filippinerna
Eirat,
29 sep. 2019
Updaterad av Shirmixis
för 5 år sedan
Hej!
Jag ska till Puerto Princesa för att möta mina vänner där. Jag åker själv från Arlanda och mellanlandar i Manila där jag har 10 timmar innan nästa flyg går. Jag undrar hur flygplatsen där ser ut, finns det något att göra? Stolar att sova i? Wifi? är det tryggt att vara där själv på natten? ...
Filippinerna
Addeventures,
15 jan. 2019
Updaterad av Cyclomnia
för 5 år sedan
Hej Globetrotters!
Ska boka biljett från Australien till Filippinerna i snartid men innan jag gör det så är det några saker som jag undrar över.
30 dagars visum går att fixa on-arrival? svagt minne av att jag gjorde det sist.
Jag var i Filippinerna i Maj- 2018. Kan det vara ett hinder för ...