Långtidsboende KOH TAO
Hejsan!
Jag och en kompis ska ner till Koh Tao i mitten av december och stanna där i tre månader (vi ska göra divemaster osv). Vi undra om det finns någon som kan rekommendera något hus/lägenhet att hyra under denna tiden? Eller om någon har någon bättre idé och lösning för boende. Det enda kravet är att det är ganska nära till Sairee beach eftersom det är där vi kommer hänga mest.
Tack på förhand!
Jag och en kompis ska ner till Koh Tao i mitten av december och stanna där i tre månader (vi ska göra divemaster osv). Vi undra om det finns någon som kan rekommendera något hus/lägenhet att hyra under denna tiden? Eller om någon har någon bättre idé och lösning för boende. Det enda kravet är att det är ganska nära till Sairee beach eftersom det är där vi kommer hänga mest.
Tack på förhand!
Långtidboende är nästan lättast att fixa på koh tao. Det är ju en sån liten ön så egentligen spelar det inte så stor roll vart man bor då det finns mopeder att hyra till billiga summor. vilket jag rekommenderar att ni gör då ni ska stanna så länge. om ni redan nu vet vart ni ska fixa era DM så kan ni höra av er till stället eller försöka få tag i personen i fråga som håller DM, alternativt någon instruktör och fråga ifall de har någon kontakt med en landlord. Men som sagt, lättast är att hyra en bangalo när ni kommer ner och sen fixa allting där.
Vilken Dive center ska ni till, Ban's?
Vilken Dive center ska ni till, Ban's?