Malaysia
Veram79,
1 dec. 2012
Updaterad av Veram79
för 11 år sedan
Hej,
Jag landar på LCCT kl 16.50 den 18de december från Bali och ska vidare till Langkawi kl 19.25, hinner jag det? Det är AirAsia, samma terminal och jag kommer vara incheckad online MEN jag har bagage som jag ska hinna hämta och lämna.
Vet att bagagedrop stänger en timme innan...
...
Malaysia
Jica,
10 juli 2013
Updaterad av Grahl
för 11 år sedan
Jag har suttit och spånat på en 3veckors resa i april 2014. Var först inne på att åka till Kuala Lumpur och vidare Langkawi och Koh Lipe. Har dock varit på Lipe 4 ggr nu så kanske dags att prova nåt annat(även om jag gillar den ön).
Funderar nu på Perhentian och sedan antingen Bali el Lombok med ...
Malaysia
Fiap,
9 juli 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej,
Vi ska åka med våra 2 barn (6,9) till Singapore nu i juli. Vi kommer troligtvis vara där i 3-4 dagar och sen ska vi bege oss vidare till Malaysia är tanken. Våra barn älskar pooler...och merparten av de hotell som vi hittar med pool ligger på västkusten, Langkawi. Hur är vädert där i juli? ...
Malaysia
Jeffa,
10 sep. 2012
Updaterad av Tipp1
för 11 år sedan
Hej!
Jag o sambon planerar vinterns resa o vill gärna ha hjälp med praktiska saker.
Vi har tänkt åka 22dec o hem 12jan.
Resrutten vi tänkt är:
Flyg till KL, sen Langkawi, båt till Koh Lipe, vidare upp i Thailand (Phiphi?), för att sen avsluta med 2-3 dagar i Bangkok innan hemresa.
Låter ...
Malaysia
Marika67,
15 aug. 2008
Updaterad av Ravenshear
för 16 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två döttrar i yngre tonåren som under två somrar båtluffat i Grekiska ö-världen och nu har vi funderingar på att åka lite längre bort och semestra. Vi ämnar vara borta i ca 3 veckor och kan inte bestämma oss för om vi ska åka till Malaysia eller Bali.
1. Vi har förstått ...
Malaysia
Jheda1,
4 nov. 2019
Updaterad av Jheda1
för 5 år sedan
Behöver lite färdtips..
Tänkte ta oss från Hua hin med tåg+ färja till langkawi. Tänkte ta kvällståget från Hua hin, men vart skall slutdestinationen vara? Kuala Perlis 🤔 och färja därifrån? Eller finns det bättre väg
Tacksam för förslag 🥰 ... Jheda1: Tack för svar 👍👌😊 ... Erik777: Du byter ...