Malaysia
Evii,
12 feb. 2020
Updaterad av Franco
för 4 år sedan
Hej alla reseglada människor 😁!
Jag reser till Kuala Lumpur den 16de februari och stannar i huvudstaden i 2 dagar för lite shopping och sightseeing.
Sedan åker jag vidare till ön Langawi för skönt strandhäng goda drinkar och mat. Kommer sedan besöka västra sidan för lite sköna öar som Tioman som ...
Malaysia
Kramlinda,
12 apr. 2018
Updaterad av Kramlinda
för 6 år sedan
Jag vill ha någon med mig som är min vän.
Jag kommer vilja besöka tempel, testa nya måltider, restauranger, hänga på stranden, cykla, snorkla, promenera, shoppa m.m
Jag har en plan.
Är du villig att åka en sista minuten med mig ??
Eller ..
Möta upp mig i Malaysia?
Linda Di på ...
Malaysia
Oliver_ln,
28 nov. 2017
Updaterad av Oliver_ln
för 6 år sedan
Tjena!
Kommer att befinna mig på Langkawi under en vecka (29 nov-3 dec), reser ensam så hade varit nice med sällskap :) Sedan reser jag vidare upp mot Krabi är planen, någon som vill mötas upp och hänga på stranden,ta en öl, dagstripp?
Oliver Löfman Nastefski på fb
Malaysia
Emelieunnersjo,
17 mars 2017
Updaterad av Emelieunnersjo
för 7 år sedan
Hej! Kommer befinna mig i Malaysia mellan 24 mars och 2 april och undrar nu om det är någon mer som kommer befinna sig i Malaysia under denna tiden, och som hade velat mötas upp och resa några dagar tillsammans? :)
Malaysia
Juliahultberg,
19 jan. 2017
Updaterad av Emelieunnersjo
för 7 år sedan
Hej! Någon här inne som kommer att befinna sig i Malaysia från och med den 22a januari? jag kommer för tillfället att resa ensam, så hade varit kul att mötas upp! 😁
Malaysia
Davidjonsson2,
17 feb. 2017
Updaterad av Davidjonsson2
för 7 år sedan
Hej!
Befinner mig just nu i Thailand (koh tao) och ska inom 2-3 dagar börjar röra mig neråt till Malaysia och så småningom nå Bali någon gång i mars. Vill se så mycket kultur som möjligt och har även tänkt mig se olika national parker och även Bestiga Borneos högsta berg. Om någon känner sig ...