Updaterad av Satguru
för 14 år sedan
Hej alla världsmedborgare!
Jag söker en trevlig övervintringsplats i behagligt klimat åt min mamma. Med behagligt menar jag i detta fall 10-20 grader på vintern. Inga problem med växlande väder, men bra om det är i huvudsak soligt. Min mamma har ledgångsreumatism, vilket gör att hon behöver bo ...
Thailand
Nspfish,
10 mars 2018
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Jag åker till Bangkok för att främst "se turistgrejerna", dvs buddhan - palatset - floden osv. Har scannat recensioner och råd&tips osv, men är fortfarande villrådig över val av hotell.
Min fråga är nu om det är viktigt att bo nära området med dessa sevärdheter, eller om det går lika bra att bo ...
Spanien
Hkjeellgren,
21 juli 2015
Updaterad av Louisetj
för 9 år sedan
Hej! Jag är en tjugoårig tjej som just nu är hemma i Sverige efter ett år i Australien. Efter några månader hemma har jag nu blivit sugen på att dra på nya äventyr och har av någon anledning fastnat för kanarieöarna. Jag vill åka till ett ställe med bra väder, där jag kan surfa som inte är alldeles ...
Spanien
Alice,
25 juli 2012
Updaterad av Nerja
för 11 år sedan
Tänker tillbringa några månader. i Nerja december-februari. Hunden ska med, hon har pass med godkänd rabiesvaccination. Avmaskning dvärgbandmask ska ske så klart. Men det finns ju annat. Någon som vet hur det ser ut i regionen när det gäller Lechmanios och Leptospiros? Kommer att ha fästinghalsband ...
Kroatien
Museo12,
6 mars 2019
Updaterad av Museo12
för 5 år sedan
Vi är två barnfamiljer med barn i åldrarna 6-13 år. Vi har bokat flyg till Split i slutet av juni och tillbaka tio dagar senare. Nu ska vi leta boende och för något år sedan hyrde vi var sitt hus i England precis bredvid varandra. Det var bra!
Ni som varit i Split med omnejd vad skulle ni ...
Kuba
Superwoman1,
14 feb. 2018
Updaterad av Annchristin9
för 6 år sedan
Tänkte mig kombinera en egen rundresa i Kuba likt många andra bolag med några dagar i Havanna och lite av det man borde se, städerna Cienfuegos och Trinidad och sen en vecka sol och bad på lämpligt ställe. Är det några problem att boka själv, bästa sättet att ta sig runt, boende i Cienfuegos/ ...