USA
Feelstavat,
11 aug. 2013
Updaterad av Peter_o
för 11 år sedan
kort och gott, är detta ett bra område att bo på.
jag har hört att harlem är något man ska hålla sig ifrån så mycket man kan. därför blir jag orolig då man vill komma hem lite senare på kvällarna ibland.
Vad tycker ni, har ni något tips på annat billigt boende under 4 nätter, runt 500 per person/ ...
USA
Annlizzypaulina,
26 sep. 2019
Updaterad av Newyorkandmore
för 5 år sedan
Hej,
Planerar en resa till USA där den kommer se ut på följande. 4 nätter på miamibeach, sen på något sett ta sig ut till Bahamas, TIPS?! kryssning/flyg/färja? vilken ö ska man besöka? vilka är förstörda efter orkanen? Sedan bila upp till Orlando och sedan flyg från Orlando till NY. ... ...
Updaterad av Peter_o
för 8 år sedan
Finns det något liknande Primark på Manhattan?
Tar gärna tips :)
... Peter_O: Jag glömde nämna Nordstron Rack vid Union Square. Tillhör inte heller det dyrare skiktet,
/PeterO ... Peter_O: >Citerat från Marwa:
>Många tack för alla tips! Skriver lista o ritar in på kartan :)
>
Ja, det ...
USA
Ebbaholmsten,
11 mars 2015
Updaterad av Nicklasprince
för 9 år sedan
Hejsan, åker till USA nu i mars. Jag är intresserad av och hitta den billigaste shoppingen. Jag är mest intresserad av märkeskläder och klockor.
Vart är billligast New york eller Florida?
Även glad för tips om sevärdigeter och shopping centrum!
Tack i för hand sw ... Nicklasprince: Florida ...
USA
Karrevanna,
6 jan. 2015
Updaterad av Paulina
för 9 år sedan
Vi ska till NY i höst.
Vi letar boende varje dag känns det som.
Vi vill ju komma relativt billigt undan, men har ett starkt önskemål om att slippa badrum i korridor.
Finns det trevliga budget alternativ? ... Paulina: Hej,
Det finns många hotell som både är fräscha och prisvärda. Vill ...
Updaterad av Peter_o
för 11 år sedan
Hej,
Ville bara fråga om det finns någon hotel/hostel/motel i new york i 20-50 dollars prisklas?
några tips på någon hemsida är jo guldvärt!
tack! ... Peter_O: Det kanske går att få något i Harlem (om du ska hålla dig på Manhattan) för $30 per person, alltså $60 i ditt fall. Jag har letat ...