Filippinerna
Carroadam,
16 sep. 2018
Updaterad av Valpolicella
för 6 år sedan
Hej! Jag, min sambo och våra föräldrar har bokat resa till Boracay i mars 2019. Som många av er kanske vet så lär väl ön ha öppnat upp till dess men vi vet ju inte hur fin upplevelsen kommer vara med tanke på att många restauranger eller boenden kanske inte fått öppna + vägarbeten och annat.
Vi ...
Filippinerna
Christian86,
13 mars 2018
Updaterad av Mikaelaaa
för 6 år sedan
Hej! Jag och tjejen åker till Fp nästa vinter och har 14 nätter.
Alternativ 1: 7 nätter i El Nido och 7 nätter i Panglao på Bohol. Tänker att det är en bra mix för att koppla av på fina stränder samtidigt som man kan göra utflykter.
Blev lite sugna på att se Boracay också som ska vara fint, ...
Filippinerna
Emmajj,
19 okt. 2017
Updaterad av Diana1000
för 7 år sedan
Jag och min sambo ska åka 3 veckor till Filippinerna nu den 18 November.
Vi flyger till Caticlan och har bokat 3 nätter på Boracay till en början.
Vi kan dock inte bestämma oss om vi efter Boracay ska röra oss till Cebu och spendera två nätter där och sen ta sig ut till Malapasqua eller ...
Filippinerna
Jenkan88,
19 maj 2017
Updaterad av Diana1000
för 7 år sedan
Hej!
Efter att ha spenderat en månad om året i Thailand de senaste 5 åren så vill jag uppleva något nytt, vi funderar på Boracay och frågorna är många:)
Jag är helt grön på Filippinerna, är boracay något ni rekommenderar eller ska vi söka oss till någon annan ö?!
Vi är ett par runt 30, det ...
Filippinerna
Misshappyface,
14 maj 2017
Updaterad av Diana1000
för 7 år sedan
Hej!
Tycker ni Boracay är överreklamerat eller värt ett besök?
Ska åka till Filippinerna under jul/nyår ca 3 veckor. Vill gärna kombinera ev Boracay med annan ö.
Skulle ni då välja Bantayan, Malapascua eller El Nido?
Dyker inte, men snorkling är kul. Vill gärna ha lite action men inget pub ...
Filippinerna
Robban,
27 feb. 2017
Updaterad av Robban
för 7 år sedan
Hur tar man sig på bästa sättet till Boracay med packning tyngre än de 10kg som verkar vara standard på många inrikesflyg i Fillippinerna? Sedan tänkte vi oss vidare till Palawan/El Nido. ... Robban: Har inte hört ngt om säkerheten. Det är ju Phillippine airlines som trafikerar så jag antar att det ...