Lägenheter Barcelona- PILLOWAPARTMENTS
För några veckor sedan var vi ett gäng som skulle resa ner till Barcelona, och via webben kollade vi upp massor av sidor som hyr ut lägenheter. Jag tyckte det var jätte svårt att veta vad som är bra och seriost. Det finns massor av privat personer som hyr ut i andra hand till svindyra priser, och taskig service.
Antingen var det svenskar som inte längre bor i barcelona, eller andra utlänningar som inte heller var särskilt serviceinriktade. Via en annan kompis fick vi tips om Pillowapartments, och det funkade jätte bra! Dessutom var de super gulliga killar som kunde tipsa om bra uteställen, shopping, restauranger etc. Det finns så himla mycket att göra i stan att det kan vara svårt att hitta "rätt".
Men jag var så himla nöjd att jag vill varmt rekomendera pillowapartments service.
Websidan är. www.pillowapartments.com,
Tel/fax: (+34) 932213627,
email:(Logga in för att se e-postadress)
Jag har redan svarat några här på reseguiden sida och berömt pillowapartments service, och jag vill ocksa tips om andra bra websidor om alternativt uteliv, shopping, kultur och musik i barcelona.
www.lecool.com och www.urbanjunkies.com
Barcelona är toppen!!!!!
Antingen var det svenskar som inte längre bor i barcelona, eller andra utlänningar som inte heller var särskilt serviceinriktade. Via en annan kompis fick vi tips om Pillowapartments, och det funkade jätte bra! Dessutom var de super gulliga killar som kunde tipsa om bra uteställen, shopping, restauranger etc. Det finns så himla mycket att göra i stan att det kan vara svårt att hitta "rätt".
Men jag var så himla nöjd att jag vill varmt rekomendera pillowapartments service.
Websidan är. www.pillowapartments.com,
Tel/fax: (+34) 932213627,
email:(Logga in för att se e-postadress)
Jag har redan svarat några här på reseguiden sida och berömt pillowapartments service, och jag vill ocksa tips om andra bra websidor om alternativt uteliv, shopping, kultur och musik i barcelona.
www.lecool.com och www.urbanjunkies.com
Barcelona är toppen!!!!!