USA
Torgnytba,
11 mars 2006
Updaterad av Gtallan
för 18 år sedan
Söker boende i november i städerna Fort Laduderdale eller Miami.
Tycker priserna vi Miami Beach börjar bli höga samt att hotellkedjorna som är kopplade till Svenska resebyråer ligger högt i pris.
Vad säger ni?
Borde annars kunna gå att boka på plats inovember då säsongen inte är i full gång.
...
Updaterad av Fidde25
för 11 år sedan
Har ett litet dilemma ang vart man ska bo i Ft Lauderdale. Vi är sex pers som kommer befinna oss där mellan 1-7 Januari.
Var inne på att hyra en stor prisvärd villa men nästan alla villor i humana prisklasser ligger antingen väldigt norrut och öde. Stämmer det? Hur är livet när det gäller ...
USA
Idaelvira,
7 sep. 2020
Updaterad av Lallarebecca
för 4 år sedan
Vilket är ditt favorithotell i Fort lauderdale/Lauderdale-By-The-Sea?
Ge mig tips!!
(Helst lägenhetshotell) ... Lallarebecca: Renaissance är min favorit av de jag bott på. Hilton kan jag dessvärre inte alls rekommendera trots att jag blev uppgraderad till svit och är guldmedlem.
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Hej!
Jag och min sambo har bokat flyg till FLL tur och retur i slutet av januari med hemresa mitten av februari, totalt sett är vi borta 2 veckor. Såhär ser vår plan ut:
De första 5 nätterna tänkte vi spendera antingen i South Beach Miami eller Fort Lauderdale.
7 nätter i mitten av resan ...
Updaterad av Zodezo
för 10 år sedan
Letar boende för familj med 3 barn (6,10 och 12 år).
Gärna hotell med 2 rum dvs som svit.
I första hand tänkte vi Fort Lauderdale (är väl mer passande än Miami för barn familj?)
Vi vill ha en bra strand och gärna trevliga restauranger så man kan gå ut och äta på kvällen.
Gärna lite finare ...
Updaterad av Zodezo
för 10 år sedan
Var i Fort Lauderdale ska man bo om man vill ha lite restauranger, strand m.m. i närheten? Vi kommer vara iväg rätt mycket om dagarna, men tänker att vi på kvällarna vill ha lite på gångavstånd hem. Var ligger egentligen centrum respektive strand/stränder i Fort Lauderdale? Blir inte riktigt klok ...