Dominikanska republiken
Alexkaribien,
16 jan. 2011
Updaterad av Majskolv
för 12 år sedan
Fick ett glatt meddelande från en Sara som ville veta mer om Ö-luff i Västindien och generellt. Tänkte att de passade bättre att skriva lite mer publikt. So here goes.
Precis hemkommen från Dominikanska och är härligt brun. Dryga 3 veckor har satt sina spår, inte minst i ett stort smile över ...
Dominikanska republiken
Gatito,
10 sep. 2007
Updaterad av Anettec
för 17 år sedan
Hej! Jag och min flickvän tänkte spendera två romantiska veckor i Dominikanska Republiken i februari -08.
Vår budget är inte typ dollarmiljonär, så vi är inriktade på bara hotellrum med frukost.
Hotell mycket nära en vacker strand utan alltför många berusade turister skulle vara toppen!
Vi åker ...
Dominikanska republiken
Jennyjh,
5 feb. 2015
Updaterad av Oliviaaaa_
för 8 år sedan
Vi ska äntligen åka på vår drömsemester till Dominikanska republiken !
Önskar lite tips på bra resmål i dr, samt var det kan finnas bra o billigt boende (helst utan ockerpriser)
Vi är ett relativt stort resesällskap , troligen totalt 6 vuxna och 2 mindre barn, vi skulle helst hyra hus/lägenhet . ...
Italien
Klara_maria,
14 jan. 2025
Updaterad av Klara_maria
för 18 timmar sedan
Hej,
Till våren planerar jag och min man att tillsammans med vår dotter på 1,5 år att åka en vecka till Italien. Det blir vår första resa till Italien men annars är vi ganska resvana - även om det är hyfsat nytt att resa med barn.
Några av dagarna ska spenderas i Cinque Terre men vi är sugna ...
Australien
Younso,
13 jan. 2025
Updaterad av Evoline
för 1 dag sedan
Skall vara i Australien i närmare 4 veckor och äter medicin för diabetes (2 eller möjligtvis 5 tabletter per dag beroende vad jag behöver men ingen insulin spruta). Är det någon som vet om man bör ha med sig ett läkarintyg för tabletterna? Det rör sig om 50-130 tabletter...
Updaterad av Sally_
för 1 dag sedan
Hej,
Någon här inne som har hyrt semesterboende från https://iakhomeconsulten.se/ eller har erfarenhet från dem? Antingen här i Sverige, i Europa eller i Usa?
Mvh Sally