Spanien
Anje,
28 sep. 2019
Updaterad av Desires
för 5 år sedan
Hej
Vi tänkte ev åka till La Gomera i nov o undrar vilken flygplats på Teneriffa som är lämpligast att flyga till. ... Desires: Vi gjorde som Elcanario ovan beskriver, flög till södra Teneriffa, sedan tog vi färjan från Los Christianos över till ön!
Därifrån buss/taxi/egen bil till den ort ni ska ...
Spanien
Mmea,
29 jan. 2012
Updaterad av Laplander
för 12 år sedan
Vi börjar fundera på La Gomera för höstlovet. Har förstått att man ska ta sig till Tenriffa och sedan ta färjan därifrån till La Gomera. Men, var hittar jag billiga flygbiljetter utan att flygresan blir olidlig lång? Har förstått att Norwegian brukar flyga dit, men vad finns det för vettiga ...
Spanien
Ressugen77,
27 aug. 2007
Updaterad av Ressugen77
för 17 år sedan
Nu e de bestämt*L*.Jag åker till Teneriffa den 18 sept.-16 okt. Ska bli superskönt. E det nån som har nåt tips på vad man kan hitta på att göra där utöver dom vanliga sevärdheterna? Ska bo i Los Cristianos, tips på nån bra restaurang? Någon som varit på La Gomera? Maila mig gärna. på cilli77@ ...
Spanien
Tittit,
14 jan. 2019
Updaterad av Tittit
för 5 år sedan
Vilket transferbolag brukar ni anlita för att ta er från P de la Cruz till flygplatsen söder?
Vi kommer att åka tidigt på morgonen så allmänna kommunikationer är inte aktuellt efter vad jag kan se. Går inga bussar så tidigt. ... Tittit: Tack för era svar.
Vi åker hem tisdag morgon.
Vi har bokat ...
Spanien
Noppran,
15 jan. 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Hej!
Funderar på Teneriffa och ovanstående ort ca 25/2! Men blir inte klok på om det är värt att åka dit med tanke på vädret! Googlar man får man temperaturer på allt mellan 15-22 grader! 15= inte värt att åka, 22= värt att åka i min mening! Syftet med resan är mest att ligga vid poolen och ...
Spanien
Skrea,
25 juli 2012
Updaterad av Ynwi
för 12 år sedan
Hur tar man sig runt på Teneriffa på bästa sätt? Tacksam för tips! ... Floridasidan: Puerto är fantastiskt! Bra val!
Hyr en bil, det är snabbaste och mest flexibla sättet annars fungerar busstrafiken mycket bra. Köp 12 eller 30 euro resekort "Bono" http://www.titsa.com/index.php?accion= ...