Kuba, costa rica och dominikanska republiken!

12 jan. 2016 10:58
Visningar: 116
Tjena allihopen,

Är sugen på att resa iväg till Centralamerika. Tänker mig främst Costa rica, Kuba och dominikanska republiken.

Vill vara utomlands i typ 5 veckor, och åka i slutet av februari. Som ni hör är ingenting spikat och klart så jag är flexibel :)

Är annars en glad och social 22årig tjej som tycker att livet är bäst när man bara softar och slappnar av i trevligt sällskap, och på min resa har jag tänkt göra något liknande samtidigt som man upptäcker en ny kultur och förhoppningsvis massa nya sköna människor! Skriv ba skriv!
16 jan. 2016 08:17
Hallå Olivia!
Har fått några veckor ledigt från jobbet och är såå sugen på att komma iväg från kylan lite. Har mest kollat på resor till Filippinerna på sistone, men är också väldigt sugen på centralamerika. Är ledig 15 feb-6 mars, är det så att du hade kunnat tänka dig att åka i mitten av februari istället? Lät i alla fall väldigt härligt och jag är absolut intresserad av att prata mer om detta! Hör gärna av dig på fb om det hade varit intressant, Miranda Reimer heter jag! Ha det fint sålänge :)
18 jan. 2016 09:28
Hej Miranda!:) har skrivit till dig på Fb! Kolla övrigt!
18 jan. 2016 09:28
Citerat från Mirandareimer:
Hallå Olivia!
Har fått några veckor ledigt från jobbet och är såå sugen på att komma iväg från kylan lite. Har mest kollat på resor till Filippinerna på sistone, men är också väldigt sugen på centralamerika. Är ledig 15 feb-6 mars, är det så att du hade kunnat tänka dig att åka i mitten av februari istället? Lät i alla fall väldigt härligt och jag är absolut intresserad av att prata mer om detta! Hör gärna av dig på fb om det hade varit intressant, Miranda Reimer heter jag! Ha det fint sålänge :)
Hej!! Har skrivit till dog på Fb! Kolla övrigt mappen :)
21 jan. 2016 23:51
Hejhej! Jag ska yoga i costa rica 17-27feb och efter det vill jag gärna se centralamerika. Är en rolig tjej med mycket energi, 20 år ung. Vill gärna hänga!!
22 jan. 2016 08:22
Heej!! Gud vad kul! Kan du skriva till mig på Fb ( Olivia Berglund ), vore kul att höra vad du tänkt dig!!
22 jan. 2016 08:23
Citerat från Lindagitsdotter:
Hejhej! Jag ska yoga i costa rica 17-27feb och efter det vill jag gärna se centralamerika. Är en rolig tjej med mycket energi, 20 år ung. Vill gärna hänga!!
Hej!!! Vad spännande! Kan du skriva till mig på Fb ( Olivia Berglund ), vore kul att höra vad du tänkt dig!