Updaterad av Sahlena
för 13 år sedan
Hej!
Vi åker i april 5 vuxna till Orlando 5 dagar , kryssning i Karibien 1v samt Miami 5dagar.
Vi har bokat hela resan via Swansons, som vi tycker har bra service och ordning. Åkte till USA i 5 v från kust till kust för 3 år sedan och Swansons fixade allt, hotell, hyrbil och flygrutter. ...
USA
Carlina81,
23 jan. 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Vi ska åka på kryssning med NCL getaway inom en snar framtid. Tips och positiva erfarenheter tas gärna emot!
Sen till min egentliga fundering. Vi kommer att ha en knapp vecka i Florida och har därför valt att lägga den mesta tiden i Orlando. Vi är fyra vuxna och två barn 6 och 9 år. Vore ...
USA
Babel_79,
8 mars 2017
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Kom hem från kryssning i Karibien för 2 dagar sedan och vill redan åka igen! Vi åkte på en paketresa med Ving eftersom vi hade ett presentkort på 16' där.
Men har hört att man kan boka billiga biljetter på kryssning själv, var är bäst att leta? Tidpunkt, hur långt innan och är det bäst att åka i ...
USA
Babel_79,
25 nov. 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Vi har fått ett presentkort på Ving och började kolla runt lite, hade tänkt oss en Floridaresa lite längre fram i tiden, sol & bad och några parker i 3-4 v. Men nu hittade vi en resa med 1v i Orlando och 1 v kryssning i Karibien. Utresa 19/2 första v i orlando. Men jag som gillar sol, bad och ...
Updaterad av Tessanax
för 8 år sedan
Hej, har hittat en kryssning i karibien med rutten:
Miami, Florida - Till havs - Costa Maya, Mexico - Roatan, Honduras - Belize City, Belize - Cozumel, Mexico - Till havs - Miami, Florida
som är i början/mitten av december.
Jag undrar lite grann om regnsäsongen kommer påverka den kryssningen ...
Updaterad av Lallarebecca
för 8 år sedan
Hej! Vi funderar på att åka på en kryssning ( Karibien 8 dagar) över jul med våra barn 18 och 14. Har tänkt att stanna några dagar i Florida innan kryssningen. Tacksam för alla tips och erfarenheter gällande ffa kryssningen. ... Lallarebecca: Citerat från Aat:
>Vi har funderat på kryssningen- ...