USA
Bonjovii,
27 apr. 2022
Updaterad av Memmie
för 2 år sedan
Är i planeringsstadiet för en resa nästa år i februari. Två veckor, flyg till Miami. Vi har varit i Florida flera gånger innan och hunnit med en del. Denna gång fokus på Miami-området och eventuellt kryssning, och det är detta jag skulle vilja ha tips om. Tänker 3-4 nätter kryssning, vad ...
USA
Larsolofjohansson,
16 okt. 2018
Updaterad av Floridasidan
för 5 år sedan
Hej,
Tänkte få lite tips av alla duktiga reseexperter här :)
Jag ska med grabben på kryssning 8dagar i maj från Fort Lauderdale, vi ankommer dagen före kryssningen avgår och sedan blir vi kvar 3 heldagar (2nätter) innan vi flyger hem...
Det jag funderar är:
Tips på boende innan avfärd ? vi ...
USA
Familyone7,
21 okt. 2018
Updaterad av Brycecanyon
för 6 år sedan
Jag och min familj vill åka till Florida i januari. Vi vill till Miami och även göra en kryssning på ca 5 dagar. Vad har ni för bra förslag? Var hittar man bra pris på boende och kryssning? Eller är vi försent ute? Vi är en familj på 7 personer med barn från 24-9 år. ... Brycecanyon: Carnival har ...
USA
Babel_79,
8 mars 2017
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Kom hem från kryssning i Karibien för 2 dagar sedan och vill redan åka igen! Vi åkte på en paketresa med Ving eftersom vi hade ett presentkort på 16' där.
Men har hört att man kan boka billiga biljetter på kryssning själv, var är bäst att leta? Tidpunkt, hur långt innan och är det bäst att åka i ...
USA
Babel_79,
25 nov. 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Vi har fått ett presentkort på Ving och började kolla runt lite, hade tänkt oss en Floridaresa lite längre fram i tiden, sol & bad och några parker i 3-4 v. Men nu hittade vi en resa med 1v i Orlando och 1 v kryssning i Karibien. Utresa 19/2 första v i orlando. Men jag som gillar sol, bad och ...
Updaterad av Nisse524
för 7 år sedan
Hej,
Vi funderar på att åka på en kryssning med utgångspunkt Florida i samband med höstlovet. Vi som ska åka är två vuxna samt två barn på 9 respektive 7 år. Tyvärr är det just denna period från mitten på oktober till början på november som vi alla har möjlighet att vara lediga ett par veckor ...