Kroatien
Fankansson,
17 juni 2009
Updaterad av Fankansson
för 15 år sedan
Vi är ett gäng på ca 30 pers som tänkte åka till Kroatien sommaren 2010 och vi behöver hjälp med var vi ska åka! Vi söker sol och bad, fest och möjligheter till utflykter (ålder 22-28). Var kan vi åka? det finns så mycket att välja mellan därför är vi tacksamma för all hjälp vi kan få.
Tack på ...
Kroatien
Holsten,
19 apr. 2006
Updaterad av Neena
för 15 år sedan
Hejsan, ska till Kroatien i sommar men vet väldigt lite om öarna utanför Dubrovnik och Split. Vill jättegärna veta mer så kom med förslag om vad man kan göra och var man "ska" bo och sådär... All info är av intresse... ... Perh: Lite norr om Split (25 km) ligger lilla Trogir. En väldigt mysig stad. ...
Kroatien
E_kjellgren,
29 mars 2015
Updaterad av Gunillad
för 9 år sedan
Hej!
Vi tänker oss att spendera en vecka i maj i Kroatiens övärld. Planerar att utgå från Split och ta oss till åtminstone Hvar och Brac. Sedan har jag läst ett tips om att flyga hem via Dubrovnik istället, är det någon som rekommenderar detta? Blir det för mycket att se på en vecka, om man även ...
Kroatien
Jschersten,
2 juni 2014
Updaterad av Desires
för 10 år sedan
Vi planerar resa till Kroatien i början på september. Vi flyger ner och hyr sedan bil. Jag har aldrig varit i Kroatien, men ser framför mig en mindre, gammal, mysig, by vid havet med inte allt för mycket turister. Är det fortfarande möjligt, eller har Kroatien blivit för exploaterat?
Jag söker ...
Kroatien
Denize,
4 juni 2009
Updaterad av Leroslover
för 15 år sedan
Jag och min pojkvän skulle vilja båtluffa i sommar. Undrar om det är någon som kan rekomendera vilket land man kan göra det bäst på? Vill självklart ha ett varmt land till öar som har stränder, sevärdigheter och god mat att erbjuda. Har hört att grekland ska vara ett bra land att öluffa i men är ...
Kroatien
Sr69,
18 juni 2024
Updaterad av Lisanilsson
för 20 veckor sedan
Hej, vi har bokat resa till Malinska i september. Jag tar tacksamt emot tips och idéer om vad man inte ska missa på Ön Krk. Vi landar i Zagreb och funderar på att hyra bil. Det ser ut som det finns en bro ut till Krk, stämmer det? Har läst om Havsorgeln men vart ligger den? Är det någon som har ...