Patriclindberg,
14 juli 2017
Updaterad av Gunillad
för 7 år sedan
Hej!!
Jag och sambon ska åka utomlands i 2 veckor i mitten av september.
Vi har funderat på Kroatien alternativt en ö i Grekland.
Vi gillar fina naturupplevelser, god mat och sol/bad.
Då sambon är gravid önskar vi åka till ett lugnt ställe.
Någon som har tips på ställen i ...
Updaterad av Runtklotet
för 9 år sedan
Vi ska åka till Medelhavet i slutet av maj el början på juni.
Vi har tittat enkel på Kroatien men också de Grekiska öarna.
Vi åker 2 och 3 barn mellan 11-2 år. Vi vill ha fina stränder men även någon sevärdighet. Sol och god mat är ju även ett måste 😊
Vad rekommenderar ni?
Eller borde vi ...
Kroatien
Albinae,
15 okt. 2017
Updaterad av Desires
för 6 år sedan
Hej!
Vi har bokat flygbiljetter till Split från 30 juli -18 t o r och 8 nätter framåt. Vi funderar över upplägg. Har prel.bokat lägenhetshotell 3 nätter i Vis, 3 nätter på Hvar och två nätter i Split. Vi som reser är en familj med en 17-årig son. 8 nätter är vad sonen max. kan tänka sig att vara ...
Kroatien
Johaanpersson,
6 apr. 2016
Updaterad av Trea
för 8 år sedan
Hej,
Jag och flickvännen letar resa men har svårt att bestämma oss.
Vi åker i slutet av maj och är ute efter bad (mer än bara pool), fest (inte ren suparresa, men vi vill kunna gå ut nån kväll), en fin strandpromenad och gärna nå mysiga restauranger/barer och andra saker att göra.
För att ...
Grekland
Groen_frukt,
15 apr. 2015
Updaterad av Vmalm1
för 8 år sedan
Hej! Nu finns det säkert liknande trådar men gick igenom några och kände mig ändå inte helt nöjd med svaren. Börjar med att påpeka att ingen av oss har körkort, så vill ha hyfsat nära till det mesta.
Jag och min flickvän (23 respektive 20 år) tänkte åka till någon ö i Grekland i sommar men vet ...
Grekland
Lena47,
9 jan. 2016
Updaterad av Lena47
för 8 år sedan
Vi brukar hyra hus och boka själva flyg och egen bil. Men i år är vi trötta och jag känner att det lockar med en vanlig charter där städerskan kommer varje dag och bäddar samt att frukostbuffen står framdukad.
Vi har två barn på då nästan 8 år, de är resvana och vi nog aldrig bott på så kallade ...