Grekland
Tjorven_,
16 juli 2014
Updaterad av Ambizz
för 7 år sedan
Hej!
Någon som vet vad det kostar att ta taxi mitt i natten från flygplatsen till Kato Stalos? Vi ska bo på Renieris Hotel,
... Ambizz: >Citerat från Meltemi:
>Hej... att ta sig med taxi till kato stalos kostar 30-40 euro euro o de tar ca 40 min beroende på trafiken....ja har bott därnere i ...
Grekland
Anna70,
15 apr. 2010
Updaterad av Ami_hbg
för 14 år sedan
Lägenheter Faros
....i Kato Stalos, Grekland! Någon bott/vet något om detta ställe? Har några dagar på mig att byta om det skulle behövas! ... Ami_Hbg: Hej Anna,
I Kato Stalos händer inte mycket, då det är ganska litet och egentligen bara en "åka-igenom-by".
Det ligger på vägen från Chania stad ...
Grekland
Tigerpearl,
29 okt. 2008
Updaterad av Tigerpearl
för 15 år sedan
Hej!
Alldeles ny till denna sida så jag hoppas att jag får några svar iallfall :-)
Vi ska åka på bröllopsresa nästa år och kan inte riktigt bestämma oss om det blir Kreta-kato daratso, agii apostoli eller Thassos-skala potamis, skala prinou, allt hjälper, lägenheter, restauranger, stränder ...
Grekland
Tessan65,
20 mars 2011
Updaterad av Ellismellis
för 13 år sedan
Hej!
Jag undrar var Lidl ligger på Kreta. Hur långt är det från kato stalos/agia marina?
tack på förhand/Tessan ... Chagana: Jag vet att det år 2008 fanns ett lidl utanför Chania (ca 15min) i närheten av hotellet Althea Village (kommer inte exakt ihåg vad området heter). ... Ellismellis: Du kan ...
Grekland
Tigerpearl,
21 mars 2011
Updaterad av Brigitta
för 13 år sedan
Hej,
Vi åker till Kreta i maj men kan inte riktigt bestämma oss för vilken plats :)
Stalos -3,5km från Platanias (förmodar att de menar Kato Stalos)
Agia Marina - 2km från Patanias
Kolimbari
Någon som kan ge oss lite tips?
Det har ingen större betydelse om det är sand/sten strand. Vi ...
Grekland
Annaulrika,
10 juni 2008
Updaterad av Annaulrika
för 16 år sedan
Hej. Vi åker till Kreta, Kalamaki nästa vecka och vill gärna ha restaurangtips i närområdet, t ex Platanias, Kato Stalos, Agii Apostoli. Första gången vi är på västra Kreta, östra sidan har jag besökt ett 10-tal gånger.
/Ulrika ... Isa: hejsan, har varit på chania kusten 3 ggr och bodde då i ...