Thailand
Marijo,
12 jan. 2010
Updaterad av Haikko
för 14 år sedan
Hej
Vi är en familj, två vuxna och två barn (7 och 9 år) som reser till Krabi den 17e feb. Vi har tänk boka hotell de första två tre näterna hemmifrån Sverige. Men sen har vi tänkt boka boende på Phi Phi öarna och Koh Lante på plats i Thailand. Är det ett smart drag? Hur svårt är det med boende ...
Thailand
Cinar,
19 okt. 2008
Updaterad av Karten
för 16 år sedan
Har fått många bra tips här på Reseguiden, t ex vad gäller transfer i Thailand. Fortsätter mitt planerande inför familjens första Thailand-resa i februari/mars. Även om vi ska resa utan inrutat schema, så känns det som om beslutet om vad vi ska satsa på borde vara något så när klart innan avresan. . ...
Thailand
Isabellea1,
21 aug. 2018
Updaterad av Sierra
för 6 år sedan
Hej! Jag undrar lite om detta skulle vara en bra reseplan? Ska vara borta i thailand/ krabi 14 dagar och resterande 3 dagar i bangkok. Åker iväg 2 jan!
Kan man ta färjor till alla dessa resemål? Är det för många? Hur länge bör man stanna på varje? ... Sierra: Ao Nang består av olika boenden, ...
Thailand
Sussigbg,
1 nov. 2017
Updaterad av Fialisastina
för 7 år sedan
HEJ
Vi ska till Thailand i januari och har tänkt oss att hinna med Phi phi, Ko Lanta och Ao Nang. Vill gärna ha tips från er som är vana Thailandresenärer. Är det en lämplig rutt? Hur tar man sig från Krabi Airport till Phi phi om man landar kl 10 på fm?
Vilka stränder på Lanta är finast? Tips på ...
Thailand
Jazzi,
28 aug. 2019
Updaterad av Jazzi
för 5 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två vuxna och två ungdomar (16 + 19) och kommer åka till Thailand över jul och nyår. Jag försöker planera resan och som det ser ut just nu så har vi två nätter i Phuket och två nätter på Koh Phi Phi. Efter Phi Phi måste vi hitta ett nytt ställe. Söker och googlar (även ...
Thailand
Jompen,
9 maj 2017
Updaterad av Sayang
för 7 år sedan
Åker med familjen i höst till Thailand för första gången. Vill ha hjälp med lite eller mkt input av er vana Thailandsresenärer. Det enda vi vet är att resan går till Krabi o att många talar sig varma om Koh Lanta. Vi har 2 veckor att spendera innan det bär av hemåt.
Ska vi boka boende 2 veckor på ...