Grekland
Elonp,
15 mars 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej!
Jag och mina kompisar tar studenten nu i sommar och tänkte fira det med en resa på en vecka. Vi är alla ganska sugna på Grekiska kusten men har ingen koll på exakt vart . Vi har inte riktigt bestämt oss om vi vill ha hotell eller hyra hus. Vi vill inte fastna i någon turistfälla men ...
Grekland
Endret,
26 maj 2013
Updaterad av Rasmus92
för 11 år sedan
Hej folket!
Vi är tre polare (23åringar, Göteborg) som tänkte resa till Grekland i aug. Vi vill bada, sola, köra runt och se naturen och även ha möjligheten att festa.
Dock känns det som att vi är för gamla för "rena festställen" som Rhodos, Ios etc där de flesta är under 20år som festar. ...
Grekland
Elicec,
17 juni 2013
Updaterad av Celik
för 11 år sedan
Hej!
Ska till Kos på söndag, åker dit med ett gäng tjejer för sol, bad och fest. Är tacksam för alla tips och råd/varningar inför resan. Vi är sugna på att åka en båtutflykt av något slag, vad finns det för alternativ?
Vi ska bo i Kos stad. ... Reseguiden: Hej,
Tyvärr har vi blivit ...
Grekland
Mawala,
20 aug. 2015
Updaterad av Gunillad
för 9 år sedan
Hej!
Söker efter resenärer som nyligen varit i Kos stad! Vill veta hur det igentligen ser ut där just nu, om man tar till sig det som media presenterar så känns det inte aktuellt att åka dit! Så snälla, ni som är där eller precis har kommit därifrån, dela med er av det ni vet!
... Gunillad: ...
Grekland
Supermario,
7 juli 2015
Updaterad av Alexxx
för 9 år sedan
Hej! Åker till rhodos stad om ett par veckor och undrar var man som 30-åring går ut där? Bargatan var jag på för 10 år sedan och det känns absolut inte aktuellt nu. :) ... Alexxx: Gamla stan helt klart :) Där finns både mysiga barer och vanliga nattklubbar. Åldern är 25 + ... Maria181: Hej när åker ...
Grekland
Fuidb,
14 juni 2009
Updaterad av Aquaholic
för 15 år sedan
Hej!
Jag och några kompisar ska till Grekland i sommar och vi har diskuterat om resmålet mycket, vilket tycker ni, efter egna erfarenheter är det roligaste och bästa stället för festande? Och vart åker flest skandinavier. Skriv gärna lite om andra erfarenheter ni har från resan!
Tack på ...