Sverige
Yuphin,
1 jan. 2020
Updaterad av Worldofmarie
för 4 år sedan
Vi är ett medelålders par som planerar 5 dagar i Skåne till sommaren, i kombination med 1 dygn i Köpenhamn.
I Skåne vill vi helst ha boende med nära strandläge, och det skall vara en av de bästa stränderna i Sverige. :)
Tuffa krav kanske, har ni tips?
... Fylke74: Föredrar själv Sandhammaren ...
Updaterad av Jumbo
för 5 år sedan
Kommer mellanlanda i Köpenhamn innan vidare flyg med Sas till San Francisco.
Tid mellan flyg är 1:15 minuter. Vi ankommer terminal 3 och kommer att flyga vidare från terminal 3.
Vad behövs göras på Kastrup, måste man gå via ny säkerhetskontroll innan man kommer till gaten?
Hur kommer man ...
Updaterad av Rio
för 5 år sedan
Hej,
ska åka till Usa från Köpenhamn med Sas senare i vår. Har inte rest därifrån tidigare så har ingen koll på storlek på den flygplatsen jämfört med Arlanda.
Hur brukar det se ut med folkmassa på morgonen/förmiddagen?
Är det lagom att vara där ca 2 timmar innan avgång eller behövs det mer tid ...
Europa
Usaresaena,
26 dec. 2018
Updaterad av Marulk
för 5 år sedan
Hej!
Vi är en familj på två vuxna och tre barn (åldrarna 7, 10 och 12) som ska ta tåget ner till Malmö om några dagar. Vi kommer att vara där i tre hela dagar och undrar vad man ska se. Vi tänkte ta tåget över till Köpenhamn en dag och undrar vad man ska se där. Men även vad man ska se i Malmö.
...
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Jag har några funderingar kring denna flygrutten, om någon vet som kan ge info är jag tacksam....
När behöver man vara på Kastrup, vi flyger kl 08.10 till Oslo, och jag har fått meddelande från resebyrån att vara på Kastrup minst 3 timmar innan pga utökade passkontroller.
Men skall man ...
USA
Jenka123,
29 maj 2017
Updaterad av Jenka123
för 7 år sedan
Någon som flugit från Köpenhamn till Tucson? Vilken rutt i så fall? Hittar i stort sett bara flighter med 2 stopp och skulle helst vilja dra ner det till ett stopp. Har kollat lite olika tider/månader, både i år och nästa år för att se hur det kan se ut. Någon som har erfarenhet? ... Jenka123: > ...