Turkiet
Mackantrettio,
31 jan. 2013
Updaterad av Flemsan
för 11 år sedan
Vi har två barn (5 & 1 år) och är sugna på att åka till Turkiet. Vi har tänkt oss ett familjevänligt all inclusive-hotell med bra mat. Nån som har några tips? ... Nisse2ears: Pelle77 här på RG var på ett riktigt bra i somras, det kanske är dyrare än ni tänkt er men kolla med honom! :) ... Skuttelin: ...
Updaterad av Nena2000
för 15 år sedan
När man läser vad motståndarna till All Inclusive (AI) tycker om andra människor blir jag skrämd...
Människor som väljer AI är uppenbarligen idioter som inte förstår hur mycket bättre det är att inte resa med AI-paket.
Skäl mot som åberopas är:
- Trist resandeform och hur kan folk vilja ...
Turkiet
Annamarias,
6 feb. 2015
Updaterad av Jocke_s
för 9 år sedan
Hej! Skulle vilja ha tips på något bra all inclusive-hotell i Turkiet, ett "lagom" stort. Planerar att åka med familjen, 2 vuxna, 2 barn. Vill att det ska finnas lite för barnen, lite rutschbanor och så, men gärna inte de största Pegasos-hotellen... Någon som har ett bra förslag? :-) ... Jocke_S: ...
Turkiet
Sagapou,
1 juni 2009
Updaterad av Lipet
för 15 år sedan
Vi har goda vänner,som pratat sig varma för all inclusive från sina resor till Mallorca. Vi hade aldrig testat detta koncept, men beslöt att ta en A-ínc vecka i Kemer, Turkiet. Tyvärr så blev vi ganska besvikna.Måltiderna bestod mest av kalla buffeer. Gott ett par gånge, men tjatigt i sju dagar. ...
Mexiko
Wilmaadel,
29 nov. 2023
Updaterad av M4sta86
för 40 veckor sedan
Jag vill så gärna åka till Mexiko (Playa del Carmen)nästa år men har lite funderingar. Delvis är det värt med all inclusive eller inte? Blir ju betydligt högre pris då jag funderar att boka en charter resa. Har rest en del i Thailand och där skulle jag aldrig boka all inclusive då jag tycker ...
Grekland
Frime,
18 apr. 2016
Updaterad av Pelle77
för 8 år sedan
Dela gärna med er av era tips och erfarenheter :) ... Pelle77: Hilton Dalaman bodde vi på för några år sedan. Verkligen jättefint och med 7-8 a la carte-restauranger man kunde lägga till för att få äta på. Det hotellet vann Tripadvisors lyxutmärkelse för AI precis innan vi var där och det kändes ...