Thailand
Bennyd,
10 dec. 2006
Updaterad av Bennyd
för 17 år sedan
Det diskuteras enbart dykning och certifikat vid resa till Koh tao.
Vad finns det för möjligheter och vad bör man undvika om man enbart är intresserad av att snorkla vid vistelsen på Ko Tao.
Vi kommer att bo på Sairee 5 nätter i slutet av februari.
hälsningar Benny ... Dirigo: Undvik ...
Thailand
Gonka,
18 feb. 2020
Updaterad av Zahide
för 4 år sedan
Hej!
Vill bo på en strand på Koh Tao och Koh Phangan med bra snorkling direkt stranden, utan att behöva ta båt. Tips? ... Zahide: Vi bodde på Pinnacle Koh Tao Resort där min man snorklade från morgon till kväll :) ... Backpackerabbe: Östra sidan på Tao finns en strand.
Hin Wong.
Googla. Lite ...
Thailand
Kakan14,
15 dec. 2019
Updaterad av Lyckligochlevande
för 4 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två tonåringar som planerar att åka till Koh Samui, Koh Phangan & Koh Tao nästa sommar.
Vilka stränder/hotell rekommenderar ni att bo på? Är det östsidan som är bäst på alla öar under sommarperioden? Var är det bäst snorkling?
... Lyckligochlevande: Vad roligt att ...
Thailand
Ardnaz78,
3 jan. 2018
Updaterad av Ardnaz78
för 6 år sedan
Vill försöka få med familjen kanske en sista gång till Thailand. Vi gillar att göra saker som snorkla, marknader GOD MAT lite enkel vandring gärna djungel och vattenfall ev åka jetski. Jag får för mig att runt Krabi kan vara bästa destination för fina bad och snorkling... vad tycker ni? Förr har ...
Thailand
Backpackerabbe,
14 jan. 2015
Updaterad av Backpackerabbe
för 6 år sedan
Hej, har du varit på Koh Tao eller funderar på att åka dit eller har frågor om ön så ställ de gärna här till mig, eller andra som vill besvara.
Jag har varit på Koh Tao flera gånger och bott på flera olika hotell och besökt nästan hela ön.
Vill du ha tips på boende i en viss prisklass så skriv, ...
Thailand
Ramanagaram,
10 juli 2016
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Hej! Vi är en familj (2 vuxna och 2 "barn", 16 och 22 år) som planerar att spendera 6-7 nätter på Koh Tao i början av januari 2017. Vi söker tips på boende. Vi är inte intresserade av party men vi vill inte heller bo på en helt öde strand utan restauranger eller liknande. Viktigt för oss är bra ...