Kombinera Bangkok med..?
Har tänkt boka resa till Bangkok och ta någon dag där, samt en vecka på Phu Quoc och ca 7-8 dagar på Koh Chang.
Men fick precis mer ledigt än jag trodde så det skulle kunna gå att klämma in 4-5 dagar på någon annan ort också. Vad skulle ni tipsa om? Gärna något man lätt flyger till från BKK, eller kanske tar en buss/minivan till..
Men fick precis mer ledigt än jag trodde så det skulle kunna gå att klämma in 4-5 dagar på någon annan ort också. Vad skulle ni tipsa om? Gärna något man lätt flyger till från BKK, eller kanske tar en buss/minivan till..
Citerat från Tittin:
vi har åkt mini buss ner till koh chang sen buss vidare ner till ha tien där du kan åka båt över till phu quoc.......sedan flög vi från phu quoq till ho chi min o så vidare tillbaka till bangkok
Aha, ja det hade ju varit nåt.vi har åkt mini buss ner till koh chang sen buss vidare ner till ha tien där du kan åka båt över till phu quoc.......sedan flög vi från phu quoq till ho chi min o så vidare tillbaka till bangkok
Nu blev det ett första stopp 4 nätter i Kuala Lumpur innan vi åker till Thailand, vilket känns skoj!