USA
Vidakatten,
1 aug. 2011
Updaterad av Annl
för 13 år sedan
Hej alla! Undrar om någon kan tipsa oss om bra/dåliga flygbolag till New York. Vi har hittat hyfsade priser på SAS, British Airways, Delta, American Airlines och Iceland Air. Ska vi välja något framför något annat eller är det strunt samma? Vad har ni för erfarenheter? Alla har väl sina + och -, är ...
Thailand
Jonasson,
6 feb. 2007
Updaterad av Mal
för 17 år sedan
Är det någon som känner till Orient Thai airlines? När man klickar på länken kommer man till www.fly12go.com Har någon rest med dem?
Jonasson
... Jonasson: Hejsan
Tack för svaren, vi tänkte ta oss från Bangkok till Trang och det var endast detta bolag som jag hittade som flyger till Trang.
...
Updaterad av Floridasidan
för 10 år sedan
Det skrivs ju mycket i tidningarna (mycket pga Norwegian) om rätten till ersättning vid flygförseningar.
http://www.eu-upplysningen.se/Du-i-EU/Resa-i-EU/Problem-under-resan/
Men är detta ett bra sätt av EU att driva frågan?
Är ersättningskraven på en rimlig nivå?
Personligen tycker jag att ...
USA
Annafrohler,
11 juli 2019
Updaterad av Worldofmarie
för 3 dagar sedan
Jag o min familj planerar en resa till USA sommaren 2020. Mycket planerande återstår men troligen kommer vi börja i Atlanta och sedan bila en bit i södra USA. Därefter är planen att flyga från lämplig ort till LA för att senare flyga hem därifrån.
Jag har börjat titta på flygbiljetter o är ...
Updaterad av Hawaii
för 3 dagar sedan
Sitter och letar flygbiljetter till SFO.
Hittar billigare biljetter om jag flyger GOT - CPH - SFO, alltså mellanlanda i Köpenhamn. Då vi bor i princip mitt mellan Göteborg och Köpenhamn, kan vi ta oss till Köpenhamn och flyga direkt särifrptill San Francisco. Vad händer om jag bokar en sådan ...
Nya Zeeland
Aggelit0,
12 dec. 2024
Updaterad av Worldofmarie
för 6 dagar sedan
Hej!
Jag är påväg att boka flygbiljett till Nya Zeeland. Det blir en lång flygtur med ett antal byten, men kan inte välja att välja incheckat bagage i bokningen. Istället står det att jag behöver köpa till detta på plats. Något som varit med om detta, och som vet om jag behöver köpa till detta på ...