Thailand
Grebob,
15 jan. 2020
Updaterad av Helene63
för 4 år sedan
Hej!
Jag och min familj planerar en resa i slutet av juli och har fastnat lite extra för Thailand. Vi har kollat på Rayong och Koh Samet.
Är det någon här ute som brukar åka till Thailand på sommaren och vet hur vädret brukar vara i juli månad? Om vi vill sola och bada, är det helt fel resemål ...
Thailand
Wip,
20 feb. 2010
Updaterad av Marika
för 14 år sedan
Har ni massor med aktivitetstips för oss? 2 vuxna & 2 barn på 12 och 15 år! Vi åker midsommar & är borta nästan 1 månad! Kul, intressanta tips. Gärna med transporttips!
Har du även Bra hotelltips för 2 nätter på Koh samet så tar vi emot dem tacksamt.
Vi har aldrig varit i Thailand så tipsa om ...
Thailand
Fia78,
22 nov. 2018
Updaterad av Annakalle
för 5 år sedan
Hej!
Vi åker till Thailand i Jan-feb och stannar i ungefär 1 månad
Vi har bestämt oss för att utforska rayongkusten och koh samet!
Ge oss era bästa tips om stränder, hotell, marknader, ja allt man kan tänka sig!
Vi är mer intresserad av thailändare än av svenskar och är inte intresserade av ...
Thailand
Lafolle,
9 nov. 2013
Updaterad av Ardnaz
för 10 år sedan
Hej!
Håller på att bli tokig och har beslutsångest, hoppas någon kan hjälpa mig:) Vi flyger till Bangkok och tar oss ner till Koh Samet (gör det lätt för oss i år med små barn etc.). Har bokat hotell på Koh samet 10 nätter och har ytterligare 6 nätter kvar innan vi åker tillbaka till Bangkok där ...
Thailand
Troll74,
14 jan. 2008
Updaterad av Mirs
för 16 år sedan
Hej,
åker nästa vecka till rayong och sedan till KOh samet. Söker efter lite bra tips på boende. 2 vuxna samt två småbarn (2 och 1 år). Mysiga bungalows till bra pris. Inte alls höga krav mer än att det finns ac och dusch...men mysigt!!
Stort tack för alla tips!!! ... Mirs: Vi bodde i mysig ...
Thailand
Kerstin,
15 dec. 2011
Updaterad av Kerstin
för 12 år sedan
Hej, ska till Thailand i feb med mina två barn, vi ska vara några dagar på Ko Samet och ev några dagar I Ban Phe eller Rayong . Jag har kollat på många sidor på nätet utan att hitta nått boende på fastlandet son jag gillar . Helst vill jag hitta boende i. Pan Phe. Det jag letar efter är nått " ...