Thailand
Fiddi,
10 dec. 2010
Updaterad av Muangthai
för 13 år sedan
Hej,
Vi är en familj med 2 barn som ska till Koh Phangan i vinter.
Undrar vilken strand ni rekommenderar samt gärna även tips om en bra resort?
Bor gärna i bungalow och att det finns pool.
Har kikat lite på Cookies på Salad Beach. Någon som bott där? ... Haikko: Cookies är fint, fast jag ...
Thailand
_janna_,
30 aug. 2010
Updaterad av Mpc
för 14 år sedan
Hej,
Jag skall åka tillsammans med mina föräldrar till Koh Tao och Koh Phangan i december (2010) och vill gärna ha tips på strand respektive boende på båda ställena.
Vill gärna ha mysiga restauranger på stranden, lite turister och billigt framför hög standard och flott - alltså ingen stor ...
Thailand
Lillen05,
19 feb. 2009
Updaterad av Emma75
för 15 år sedan
Hej, vi är en familj med 2 små barn som tänker spendera ca 2 mån på koh samui och koh phangan nu i maj och juni. Eftersom det är väldigt lågt vatten där då undrar jag om någon har tips på bra stränder och kanske någon trevlig resort. Har också hört att risken för farlig jelly fish ökar markant ...
Thailand
Lillen05,
13 nov. 2008
Updaterad av Christian-
för 16 år sedan
Hej,
Reser med små barn (1och 3 år) på långresa till KohPhangan i maj, har tidigare blivit tipsat på chatten att bo på östkusten pga lågvatten. Fick höra talas om ett ställe som heter Raiwin resort som verkar bra. Är det någon som har bott där och kan rekommendera stället eller har ni tips på ...
Thailand
Masve,
26 sep. 2007
Updaterad av Resoholic
för 16 år sedan
Ska med fru och två barn (8 & 11 år) till Thailand den 29/2-24/3. Tänkte bo ca en vecka vardera på Ko Samui, Ko Phangan och Ko Lanta. På Lanta och Samui har vi bestämt boende men jag skulle gärna vilja få lite tips om Phangan.
Läste i nya Wilma guiden om två hotell på Had Rin Sunset beach (den ...
Thailand
Lillen05,
6 nov. 2008
Updaterad av Lillen05
för 16 år sedan
Hej, vi kommer att spendera drygt 2 månader i maj/juni på Kho Phangan. Har hört att det är problem med lågvatten. Vi reser med små barn 1 år och 3 år så vi är inte ute efter värsta dykstället, men man skulle ju gärna vilja bada... Har någon tips på mysig resort med barnpoopl och bra standard - ej ...