Thailand
Safir80,
15 okt. 2014
Updaterad av Sierra
för 10 år sedan
Vi är en barnfamilj som flyger till Thailand i början av mars. Vi flyger till Phuket eftersom de har direktflyg och sedan jobbar vi oss söderut mot Langkawi och efter tips här avslutar vi i Singapore. Vi klämmer in KL också, när vi ändå är där. Vem vet när vi har möjlighet att resa tillbaka!
...
Thailand
Hanna94modig,
15 dec. 2016
Updaterad av Atjima
för 7 år sedan
Hej,
Jag och min sambo reser till Malaysia och Langkawi den 31 januari 2017 och flyger hem från Langkawi den 27 februari 2017. De första 5 nätterna har vi bokat på Langkawi, men sedan är tanken att resa vidare till Koh Lipe och stanna i Thailand i de 15 nätter som vi "får" stanna. Vi har tänkt ...
Thailand
Warme,
11 nov. 2016
Updaterad av Happiest
för 7 år sedan
Hej,
Jag och min sambo ska till Thailand i januari-februari. Först var tanken att från Bangkok ta oss till Ao Nang, bo där ett par nätter och sedan åka till Koh Ngai. Efter att ha läst om Langkawi har vi dock tänkt om och vill istället åka Bangkok - Kuala Lumpur - Langkawi och sedan stanna där ...
Thailand
Mwider,
11 apr. 2016
Updaterad av Mwider
för 8 år sedan
Vi planerar just nu vinterns familjeresa och har precis bestämt oss för att flyga österut. Vi tänker att vi börjar med några dagar i Singapore med diverse aktiviteter för både vuxna och barn (7 och 4 år). Aktiviteter har vi nog ganska bra koll på, men är det någon som har tips på ett bra ...
Thailand
Ninchr,
14 okt. 2014
Updaterad av Din
för 10 år sedan
Vi är en familj som ska spendera en vecka på Langkawi, julveckan. Vi ska senare mot koh lanta där vi bokat en veckas boende. Vi har två dagar däremellan där vi inte bokat något, om vi åker direkt till koh lanta från langkawi, vad är smidigaste färdvägen? Är det färja som gäller då eller finns andra ...
Thailand
Familjestunder,
19 feb. 2014
Updaterad av Ambulanssystern
för 10 år sedan
Vi kommer att resa iväg 3-5v (beroende på hur sambon får ledigt) i början av mars.
Vi har rest runt en del i Thailand innan men vill nu upptäcka lite nya ställen, vi som reser är 2 vuxna och 2 barn 7 och 10år.
Vi har inte så stora krav på boendet utan ser det bara som ett ställe att sova på. Vi ...