Koh Lipe-väder just nu?

Av Hela75
14 dec. 2014 21:03
Visningar: 528
Är på väg till Langkawi och Koh Lipe men vädersajterna visar inget trevligt väder. Är det någon på plats som kan ge väderrapport?
Av Sierra
14 dec. 2014 22:38
Det har varit bra väder i området de senaste dagarna och det finns inget som tyder på något annat framöver.
Av Hela75
15 dec. 2014 09:27
Tusen tack Sierra! Skönt att få uppdatering av någon på plats. Flera vädersajter har visat regn, åska samt varnat för extrema.
16 dec. 2014 13:00
Ja jag är ju också på väg mot Koh Lipe och har tyvärr också kollat väder på nätet på Weather.com , YR osv o dom säger att de ska regna, åska. Så jag hoppas att det som du säger Sierra stämmer :)
Av Bellaa
17 dec. 2014 21:34
Vi flyger imorgon och är några dagar i Kuala Lumpur innan vi åker över till Koh Lipe. Blir också lite orolig över vädret, en kvinna sa till mig att det ösregnade i KL just nu, gäller samma sak på Koh Lipe? Litar mer på Sierras svar än någon vädersida, har kollat lite bilder på instagram och det verkar vara lite molnigt men ändå uppehåll :)
17 dec. 2014 22:21
Hej! Jag är i Kuala lumpur just nu. Igår hade vi mulet väder men det började klarna lite mot sena kvällen, och under natten kunde vi se stjärnor. Nu är klockan 05.20 på natten/morgonen så jag vet inte riktigt ännu om vädret blir bättre idag men vi hoppas på det. Mina kompisar som varit här en vecka redan har haft mulet varje dag..
Av Bellaa
17 dec. 2014 23:36
Okej tack så mycket! Huvudsaken är att det inte regnar iaf. Hoppas på lite sol när vi är på Koh Lipe, när vi är i KL är planen ändå att gå runt och upptäcka staden, då behöver det ju inte vara strålande sol 😊