Thailand
Yonus,
1 juni 2012
Updaterad av Eriksdotter
för 12 år sedan
Jag, min fru och våra två små pojkar 1 & 3 år ska åka till Thailand i 4 veckor under november månad i år. Vi funderar på att besöka Koh Kho Khao, ön verkar ha det lugn vi söker. Har bara en liten fråga. Har läst på nått ställe om ön och nån nämner att det finns en hel del ormar. Så min fråga är om ...
Thailand
Sej,
31 okt. 2009
Updaterad av Sej
för 15 år sedan
Är det någon som vet om det finns någon uttagsautomat på Koh Kho Khao. Har själv aldrig varit dit men tänkte åka dit nu i november. Min upplevelse är att man får bättre kurs via uttagsautomaterna än om man växlar på Forex i Sverige. I alla fall om man växlar till Thailändska Bath. Om det inte finns ...
Thailand
Laduberg,
30 aug. 2007
Updaterad av Lgn_lasse
för 17 år sedan
Hej alla! Har varit på flera sidor & önskat upplysningar från resande till denna ö, men ej fått napp. Prövar nu här:)
Vi är 2 vuxna & 2 barn 10, 14 år som funderar på denna ö då det går direktflyg från Luleå den 20 nov. Ska vara 2 veckor där, på kho Kho Khao resort!! Nu undrar jag om barnen får " ...
Thailand
Tess75,
23 feb. 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Hej,
November 2013 går flyget till Thailand 2 vuxna och 2 barn (1,5 år och 5 år).
Landar på Phuket Airport 23 nov och reser därifrån 14 dec. Vi hade tänkt följande rutt: Khao Lak 4 nätter, Koh Kho Khao 3 nätter, Koh Lipe 7 nätter och Railey Beach 6 nätter. Sedan 1 natt nära flygplatsen i Phuket. ...
Thailand
Laemsingh,
1 mars 2013
Updaterad av Laemsingh
för 11 år sedan
Hejsan!
I november åker jag tilsammans med min 21-åriga son, hans sambo och deras då 2-åriga dotter till Thailand. Jag och sonen har varit där flera gånger. Vi har varit på Koh Kho Khao en gång och Khao Lak en gång. Annars har vi varit och snurrat runt Phuket och Krabi-regionen. Nu till min fråga: ...
Thailand
Heliuss,
25 juli 2009
Updaterad av Magganbyk
för 15 år sedan
Hej! Vi tänker resa till Thailand i nov och undrar om någon har bra tips om vart vi ska ställa kosan. Har varit på Koh Chang tidigare och söker något liknande...alltså lugnt och inte alltför exploaderat och storskaligt, ej för häftigt nattliv, hyggligt utbud på restauranger - dvs fler än två st :-) ...