Thailand
Winx,
31 jan. 2012
Updaterad av Winx
för 12 år sedan
Har läst i gamla diskussioner och försökt bilda mig en uppfattning men jag har ändå lite frågetecken :) har varit där flera ggr men har inte riktigt ställena klart framför mig just nu. Funderar över lanta paradise resort som Cina tipsade om. Är det någon av deras bungalows som ligger direkt på ...
Thailand
Ynnej75,
31 juli 2011
Updaterad av Walle
för 13 år sedan
Ska stanna ca en vecka på Koh Lanta. Funderar att boka något hotell på Klong Nin stranden. Vi är en familj med två barn (2 och 5 år). Är det någon som har tips på boende? Vill gärna att det finns pool att att hotellet ligger på den delen av stranden som är fin. Det verkar som om stranden är finare ...
Romanholiday,
8 aug. 2008
Updaterad av Romanholiday
för 16 år sedan
Hjälp! Vilken strand ska vi välja på Koh Lanta? Vi är två vuxna som prioriterar en fin stenfri strand och vackert kristallklart vatten. Står nu och väljer mellan Klong nin beach och Klong Dao. Någon som har tips?
... Romanholiday: Tack snälla för svar. Vi ska bo på en resort som heter Langdon ...
Thailand
Blomman79,
19 juli 2019
Updaterad av Frk_reslust
för 5 år sedan
Hej hej!
Som rubriken lyder, är det någon som har något att säga om de två hotellen? ... Frk_Reslust: Hej,
Bodde på Lanta Nice Beach Resort 2017 och på Lanta Nature Beach 2018. Vi, två vuxna, föredrog Lanta Nature Beach.
Nu fick vi fint läge på bungalowen och till en väldigt fördelaktig peng. ...
Thailand
Sambzap,
14 dec. 2018
Updaterad av Thomas_petra
för 5 år sedan
Hej!
Vi letar efter något bra boende på Klong Nin Beach i februari, två vuxna och två barn (2 + 5 år). Har ni några bra tips /rekommendationer på boende som ligger på max 500kr per natt?
... Linda_100: Ska också dit i februari, har varit på Koh Lanta flera gånger förut men aldrig på Klong Nin, ...
Thailand
Clarrekluck,
8 jan. 2017
Updaterad av Backpackerabbe
för 7 år sedan
Vad ska vi välja för 8 dagar i mars?stranden Klong Nin på Koh lanta eller Kamala Beach vid Phuket. Vi är två vuxna och två små barn på 3 och 6 år. ... Backpackerabbe: Spelar nog ingen stor roll. Men lugnare på Lanta. Kanske mer tryggt med barn där då. Även lite billigare att leva om det har ...