Kroatien
Emmaanna,
2 juni 2016
Updaterad av Dadida
för 8 år sedan
Hej! Vi är inne en del på att åka till Kroatien nu i juli, och har kollat på Dubrovnik och öarna där nere, och även Rovinj med kringliggande öar i Istrien. Har googlat runt massvis, men jag får bara mer och mer beslutsångest! Jag har förstått att det är stenstränder som gäller, och det har jag ...
Kroatien
Hellojorkas,
14 feb. 2016
Updaterad av Trea
för 8 år sedan
Vi är en familj på två vuxna och ett barn på 5 år som ska åka till Split i sommar (slutet av juni) och åka norröver från Split.
Vi tänkte ta oss runt med buss/båt norröver i landet efter kusten och tänkte höra om ni har några tips på platser som är värda ett besök.
Vårt fokus kommer ligga på ...
Kroatien
Balk,
2 maj 2013
Updaterad av Ylvaaa
för 9 år sedan
Hej, vi har bokat en spontan resa till KRK med ryanair i juni. Nu när jag letar boende och byar kring krk hänvisas man ofta till Baska. Vilket i mina ögon inte ser så trevligt ut, verkar vara väldigt mycket turister och överbefolkad strand.
Finns det några andra öar utanför krk eller byar i ...
Kroatien
Lollo0058,
23 mars 2017
Updaterad av Sus70
för 7 år sedan
Hej,
Jag och familjen - 2 vuxna och 3 barn (5, 9, 11) har tillslut bestämt oss för en tur till Kroatien. Vi bokar aningen sent och vi åker mitt i högsäsong, 26/7 - 11/8 (16 da'r). Den preliminära planen är tur och retur Split. Första boendet ca 4-6 nätter ngn stans på Makarska rivieran - gärna ...
Kroatien
Anette66,
28 dec. 2015
Updaterad av Trea
för 8 år sedan
Planerar att åka till Kroatien tillsammans med min familj och mina syskon med familjer. Har aldrig varit i Kroatien så skulle gärna vilja höra synpunkter, tips från er som varit där och sett olika delar. Jag letar efter hus att hyra där vi kan bo och umgås tillsammans. Hittat några stycken och ...
Kroatien
Mamia,
23 jan. 2016
Updaterad av Mamia
för 8 år sedan
Jag planerar en resa till Kroatien. Vill gärna besöka Dubrownik, men hur är det med bad i närheten? Kanske man ska åka dit på hösten och nån annanstans i landet på sommaren? Tips tack, ... Mamia: Vi har bestämt oss för att bo i Cavtat. Vill gärna göra en båttur , några bra tips på turer? Kan vara ...