Italien
Suzykk,
22 apr. 2014
Updaterad av Acotrisse
för 10 år sedan
Hej,
reser till rom i Maj och tänkte höra om nån vet om de är okej att ha leggings under en klänning för att dölja knäet ? Eller funkar inte de?
... Acotrisse: hej, det går bra att ha med sig en tunn scarf att täcka axlar med. Man kan även ta en kanga tex knuten som en kjol om man inte brukar ...
Updaterad av Timtiger
för 2 veckor sedan
Hej såg en video där man rekommenderar stödstrumpor och bekväma kläder typ mysbyxor osv.
Vad brukar ni ha på er ?
... Timtiger: Utgå från att du vill va riktigt bekväm, hade helt klart kört mjukisbyxor eller luftiga outdoor-byxor med avtagbara ben, personligen undviker jag jeans på flyg. Är du ...
Maldiverna
Nobody23,
7 jan. 2023
Updaterad av M4sta86
för 36 veckor sedan
Hej,
Jag och sambon är sugna på att resa till Maldiverna, främst för snorklings-upplevelsen. Men blev uppmärksammad via nåt klipp på Instagram om att det är förbjudet att vistas i badkläder förutom på bestämda stränder? Är det någon som känner till det här eller är det ”fake news”?
Annat man ...
Sverige
Katrina,
27 dec. 2019
Updaterad av Lallarebecca
för 4 år sedan
Hej
Vi ska på Nyårskonsert operahuset Sthlm, vårt bekymmer är klädkoden.
Ska man tänka att det är kostym som gäller eftersom det är Nyår?
... Katrina: Tack snälla ni att ni tog er tid att svara, tack för mkt bra råd! ... Lallarebecca: >Citerat från Katrina:
>>Citerat från Lallarebecca:
>> ...
Polen
Missemel,
12 jan. 2019
Updaterad av Floridasidan
för 5 år sedan
Vet ni någon klädbutik som har billigare kläder? Många affärer i gallerian här i Krakow är stora kedjor och har därför samma priser.. tips? ... Fallan: Tk Maxx är Tj Maxx europeiska dotterbolag.
>Citerat från Floridasidan:
>Ja kedjorna sätter fasta priser, ibland samma ibland lite lägre i ...
Spanien
Stina88,
23 mars 2018
Updaterad av Stina88
för 6 år sedan
Hej :)
Det är så att jag, tillsammans med min mamma och två syskon ska åka till Barcelona för första gången i Maj. Jag undrar om det är någon som varit där i Maj som kan berätta lite om hur vädret är? Jag är såå förvirrad över vad för slags kläder jag ska ta med mig haha!
Tack på förhand :) . ...