Thailand
Nilsrasmus,
6 mars 2014
Updaterad av Manqo
för 10 år sedan
Hej! Nästa vecka åker vi till Bangkok för att sen åka vidare till Chiang Mai. Har försökt googla för att hitta priser, tider osv men verkar inte finnas någon bra sida. Någon som har koll på priser och tider? Och hur funkar det, bra sov-kupéer?
Tack!
... Manqo: jag åkte i tredje klass, ...
Thailand
Ullsan,
5 maj 2008
Updaterad av Legusta
för 16 år sedan
Skall till Chiang Mai några dagar i vinter o vad får man inte "missa" där?? Tips även på boende, tack! ... Legusta: Chiang Mai, huvudstad och kultur- och turistcentrum i regionen, ligger 70 mil norr om Bangkok. Det är en avspänd och trevlig universitetsstad.
Chiang Mai är Thailands andra ...
Thailand
Louiserakel,
6 feb. 2017
Updaterad av Louiserakel
för 7 år sedan
Hur tar man sig bäst från chiang mai till Phuket? ... Louiserakel: Det blir flyg till bangkok och sedan buss till krabi istället :) ... Sierra: AirAsia flyger direkt Phuket från Chiang Mai. Flygtid drygt 2 tim och pris ca 2500 THB.
http://www.airasia.com/ot/en/home.page?cid=1 ... Ntommy: Kolla ...
Thailand
Thai2013,
4 jan. 2014
Updaterad av Modkr
för 10 år sedan
Det kostar ca 400kr ta sig med flyg till Chiang Mai från BKK, sedan 900kr flyg direkt till Krabi. Inga jättepengar men är det värt resan dit? ...det skulle jag tro att det är - hur många dagar behöver jag där? 3 nätter kanske räcker?
(Jag ska inte trekka eller göra något speciellt. Hade gärna ...
Thailand
Ressugen_,
18 nov. 2012
Updaterad av Mimmi2
för 11 år sedan
Hej!
Vi åker till Thailand i slutet på februari och ska spendera en månad där innan vi åker vidare till Borneo. Den preliminära planen är just nu att landa i Bangkok och sedan ta sig bort till Koh Chang ett tag. Sedan skulle vi gärna vilja göra en avstickare till Chiang Mai och sedan vidare till ...
Thailand
Byered,
18 juni 2009
Updaterad av Fdr
för 15 år sedan
Hej.
Vi är ett gäng som skall till Chiang Mai i Mars 2010 och skall ta oss runt med enduromc. Vill ha tips på uthyrare med eller utan guide. Resrutter. Missa inte detta typ. Vad behöve man ha med sig. Finns skyddsutr att hyra jobbigt att bära med sig. Vill gärna bo enklare i byar i bergen om ...