Kilimanjaro - Zanzibar

8 aug. 2014 09:34
Visningar: 276
Hej! Jag tänkte åka till Tanzania runt September, Oktober 2014 eller Januari, Februari 2015. Det vore toppenskoj med resesällskap, då jag reser själv. Mina planer är att bestiga Kilimanjaro och en kortare safari eventuellt även dyka i Zanzibar. Beräknar vara borta max: tre veckor, men är flexibel Hör av dig om det låter intressant...
8 aug. 2014 12:48
Hej! Jag är också intresserad av att åka till Tanzania i september - oktober! Vill gärna prata mer med dig då jag också gärna åker med en reskamrat.
Mvh
Rebecka
8 aug. 2014 22:22
Hej,
Jag är också mycket intresserad av en bestigning av Kilimanjaro, har varit på väg några gånger men det har aldrig blivit av tyvärr av olika anledningar, har rest en del annars och ännu mer vandrat/klättrat runt om i världen, Jan/feb2015 skulle passa mig bättre då jag återhämtar mig från en mindre axel operation just nu och har svårt att se det läcka innan. Maila gärna så kan vi babbla lite se om det leder någonvart.
Av Malmo29
15 aug. 2014 01:25
Hej! Jag är också intresserad av en bestigning av Kilimanjaro. Hade planerat resa själv, för att ingen av min vänner är sugna. Januari - Februari 2015 funkar för mig. Det skulle varit kul med safari också:).

Hör av dig gärna
Av Mada92
16 nov. 2014 21:30
Har du åkt än? Jag åker ner och bestiger killimanjaro 6 Jan :) Veckan därefter åker jag på tältsafari, häng på om det är aktuellt.
16 nov. 2014 22:07
Hur länge ska du vara borta? Funderar på att göra en kortare Afrika resa i januari!
Av Mada92
17 nov. 2014 21:06
Citerat från Beckysundell:
Hur länge ska du vara borta? Funderar på att göra en kortare Afrika resa i januari!
Åker ner redan 18 Dec för att hjälpa till i en by idéellt i två veckor. Sedan 6 Jan åker jag till Arusha / killimanjaro och åker hem till Sverige den 18 Januari. Så två veckor om man bortser från det ideélla arbetet. Går upp för Killis sedan tänkte åka på tältsafari :)
Av Mada92
30 nov. 2014 19:34
Citerat från Beckysundell:
Hur länge ska du vara borta? Funderar på att göra en kortare Afrika resa i januari!
du ska inte med? ;)
30 nov. 2014 20:15
Tyvärr! Jag insåg att jag har för mycket i skolan för att dra i januari. Blir förmodligen i sommar istället!:)