Thailand
Lilu79,
4 jan. 2012
Updaterad av Mokazina
för 7 år sedan
Hej
Är det någon som bott på hotell Apsaras http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/asien/thailand/khaolak/accomodations/pages/apsarasbeachresortampspa.aspx
i Khao Lak? Är det bra? Vi åker nu i mars och skulle vilja ha tips på bra utflykter som inte har så lång resväg :)
Vi vill till ...
Thailand
Piamaria,
4 dec. 2015
Updaterad av Pelle77
för 8 år sedan
Undrar om någon bott på JW Mariott Khao Lak Resort & Spa??? Ser fantastiskt ut men är det likadant i verkligheten? ... Pelle77: Hej!
Jag har inte heller bott där men har varit förbi och tittat. Jag har för mig att JW har sydostasiens största eller om det är längsta pool. Hotellet ser fräsht ut ...
Thailand
Toolalala,
25 juni 2014
Updaterad av Anettel
för 9 år sedan
Vi letar nu resa till Thailad i januari -15, vi reser med två barn 4,5 resp. 1,5 år, vi har tänkt stanna två veckor!
Jag har varit i Thailand två gånger tidigare med då på Koh samui sidan, nu vill vi utforska "Phuket sidan" :)
Vi vill ha en något lugnare resa, inte så fulla stränder, eller ...
Thailand
Sarris,
1 feb. 2015
Updaterad av M_olsson
för 9 år sedan
Åker till Thailand i veckan och kommer tillbringa halva tiden i Khao Lak och därefter halva tiden i Krabi, Aonang.
Har fixat taxi från Phukets flygplats till Khao Lak via ett bolag som heter Phuket Shuttle, det verkade som ett seriöst alternativ.
Vad jag dock undrar är om någon har erfarenhet ...
Thailand
Asfalt,
16 nov. 2014
Updaterad av M_olsson
för 9 år sedan
Ska till khao lak i feb-15 och vill ha tips på bra boende typ 4 stjärniga med bra frukost. Har varit i Thailand många gånger men inte khao lak. ... M_Olsson: Bästa frukosten jag någonsin ätit var på The Sands i Khao Lak. Dyrt, fräscht stort hotellkomplex med riktigt bra frukost.
http://www. ...
Thailand
Johanna_s,
20 feb. 2009
Updaterad av Aik
för 15 år sedan
Jag och min sambo åker till Kaho Lak i mars och nu undrar jag;
Är det nån som besökt Khao Lak Seaview hotellet.? Och har nån nåt bra el. dåligt att berätta om hotellet.? Är det full proppat vid poolen.? Eller vad som lönar sig att spana in i Khao Lak el. vad man ska se upp för.? Var bästa snorkel- ...