Thailand
Veronica_dolphin,
17 dec. 2009
Updaterad av Sanook
för 14 år sedan
Hej. har ett par frågor ang dykning i khoa Lak.
* Är det någon som har erfarenhet av Wicked diving i khao Lak? (http://wickeddiving.com/learn-to-dive-in-thailand/open-water-diver-khao-lak).
* Vad är skillnaden på PAID och SSI ??
* Är 3000:- för ett open water ett rimmligt pris?
// Veronica ... ...
Thailand
Joaninni,
19 jan. 2016
Updaterad av Genvagen
för 8 år sedan
Hej,
Vi är ett par som flyger till Phuket och har ca 11 dagar innan vi åker till Bangkok. Har tidigare vart i Phuket vilket jag inte alls gillade. Så vi tänkte nu åka till antingen Koh Lanta eller Khao Lak. Vilket ställe rekommenderar ni?
Vi är ute efter sol, bad, dykning, båtutflykter, ...
Thailand
Johan_fred,
22 aug. 2007
Updaterad av Grynet64
för 17 år sedan
Vi är en familj på 2 vuxna och två barn (1,5år och 3,5år) som ska åka 8v till Thailand i Feb-April 2008.
Resan är bokad till Bangkok och nu har jag spenderat de senaste månaden med att hitta lämplig resrutt i Thailand och vill ha synpunkter från andra.
Önskemål på resmålet:
Hyfsat nära till ...
Thailand
Linnkarlsson,
19 nov. 2013
Updaterad av Bibby
för 10 år sedan
Hej!
I januari åker vi till khao lak! Tänkte därför fråga om lite tips om öar man kan besöka??Vi har inte varit i detta området tidigare (men i andra delar av landet)
Vi ska bo på Khao Lak stranden, hur ser det ut med restauranger i det området?
Har ni några tips och råd om små guldkorn, vi ...
Thailand
Sofieja,
13 jan. 2012
Updaterad av 2666karlsson
för 12 år sedan
Hej
Har kikat runt lite i gamla diskussioner men inte riktigt hittat svaret på min fråga... så jag skickar in den här får vi se om någon har svaret :)
Vad kostar det att göra en dagsutflykt till Similian Island från Khao Lak?
Hur mycket mer kan man räkna med att det kostar Julveckan, lägger ...
Thailand
Kipemoja,
7 dec. 2011
Updaterad av Idalotta
för 12 år sedan
Ok nu börjar resan formas sakta men säkert. Men jag behöver er hjälp nu.
Vi har i dagsläget bestämt oss för en vecka på Sunwing Bangtao för att vår 3,5 åring skall få sin beskärda del av Lollo & Bernie samt träffa lite kompisar. Underbart fint hotell som jag längtar tillbaka till.
Men sen ...