Khao Lak
Är det någon som bott på Countryside Resort eller Nang Thong Bay Resort i Khao Lak??
Eller kan ni rekommendera något annat boende på Nang Thong Beach.
Det behöver inte vara pool men det ska vara fräscht på rummen e.t.c
Är pågång att boka något i Khao Lak men kan inte bestämma mig! hjälp!!
Eller kan ni rekommendera något annat boende på Nang Thong Beach.
Det behöver inte vara pool men det ska vara fräscht på rummen e.t.c
Är pågång att boka något i Khao Lak men kan inte bestämma mig! hjälp!!
Vi har bott på Gerd&Noi. Det ligger väldigt nära Nang Thong Bay Resort i alla fall. Vi var då nöjde. Vi hade en beach bungalow till ett mycket bra pris. Sök på Divers land. Det var helt okay standard och fantastiskt god och förhållandevis billig mat. Vill ni spendera lite pengar på boendet så finns ju helt underbara Baan Khao Lak. Poolområdet är också underbart. Måste upplevas. Man kan ju alltid göra en "dagstur" dit om man inte vill lägga ner så mycket pengar på boende.
Hej!
Jag var i thailand i mars och bodde på Bhandari spa Resort. www.khaolakbhandari.com
Hotellet är helt ny byggt och jätte fint! Personalen är helt fantastisk och rummen jätte fina! Underbart poolområde och barnvänligt.
Finns både bungalows och vanliga hotellrum. Vi bodde i hotellrum och dom var jätte fina. Balkong osv.
Havet har du bara 100 meter bort.
Hör av dig om du har mer funderingar ang hotellet elr Khao Lak.
Jag var i thailand i mars och bodde på Bhandari spa Resort. www.khaolakbhandari.com
Hotellet är helt ny byggt och jätte fint! Personalen är helt fantastisk och rummen jätte fina! Underbart poolområde och barnvänligt.
Finns både bungalows och vanliga hotellrum. Vi bodde i hotellrum och dom var jätte fina. Balkong osv.
Havet har du bara 100 meter bort.
Hör av dig om du har mer funderingar ang hotellet elr Khao Lak.