Thailand
Jumbo,
20 nov. 2015
Updaterad av Jumbo
för 8 år sedan
Hej.
Funderar på detta: Åker från Katabeach till Phiphi övernattar 1 natt åker sedan vidare till Railay west beach där vi stannar två nätter. Kollar på boende i Phiphi (Bay View Resort) och "Railay Viewpoint Resort" på Railay west beach. Hur tar man sig enklast från Katabeach till först Phiphi för ...
Thailand
Jpeter,
15 jan. 2015
Updaterad av Jpeter
för 9 år sedan
Jag och min sambo åker till Kata Beach den 2 feb-15, och jag undrar om någon har tips på bra och billigt boende, samt inte allt för långt ifrån stranden.
// Peter ... Jpeter: Tack för era snabba svar ... Sierra: Det kostar om du vill bo vid beachen då Club Med i princip har hela sträckan. Det ...
Thailand
Finafina,
3 okt. 2013
Updaterad av Seastone
för 11 år sedan
Åker till charter till Phuket, Kata Beach nu i oktober/november för att fira mamma som fyller 50. Det blir allas första gång i Thailand och jag vill gärna ha både tips och antitips kring saker såsom:
- Kan man forsränna någonstans?
- Var finns det bästa snorkelvattnet?
- Vilka turistfällor, ...
Thailand
Jica,
24 nov. 2012
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Hej!
Skulle bli så glad för tips på utflykter från Kata beach. Är det värt att åka till Similan islands? För långt? Tips på fina stränder runt omkring Kata? ... Sierra: 2008 var jag till Similan på en dagsutflykt från Kata. Läs min blogg.
http://www.reseguiden.se/forum/blogg/similan-island-2008- ...
Thailand
Molly82,
1 okt. 2010
Updaterad av Annelie76
för 14 år sedan
Funderar på att åka till Thailand i Februari till Kata beach. Har aldrig varit till Thailand tidigare. Ska åka med sambon och två barn, 6 respektive 4år. Är det någon som har effarenhet av Kata beach som kan berätta lite? Har läst att det ska vara barnvänligt. Är det väldigt mycket folk på stranden ...
Thailand
Tatsja,
12 mars 2010
Updaterad av Nenna
för 14 år sedan
Vi är två familjer på 4 vuxna och 4 barn som tänker åka till phuket i januari 2011.
Söker nu lämpligt boende....trevligt hus med pool..eller hotelllägenheter/rum..?
Vill gärna få tips på lämpligt, säkert boende till ett passligt pris.
Har tänkt oss nära kata stranden eftersom den låter ...