Grekland
Acotrisse,
3 juni 2015
Updaterad av Acotrisse
för 9 år sedan
Hej, försöker hitta förbindelse med båt eller färja mellan Kreta och Karpathos. Men alla gamla tips jag hittar får jag ingen träff på. Ngn som vet ? Ingen bil, bara 2 pers med ryggor ;) ... Acotrisse: Ja precis, det var det jag hittade med. Men liksom inte att jag kunde komma vidare. Men tex ...
Grekland
22,
21 juli 2012
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Åker till Karpathos i början av augusti.Vill ha tips på stränder o restauranger.Någon som vill följa med så är boendet klart.Skall bo hos Elias i Pigadia ... Grekland: Om du bor hos Elias så behöver du inget ressällskap. Vistelsen hos honom betyder gemenskap med hans familj och övriga gäster. ...
Grekland
Mika9,
3 maj 2011
Updaterad av Grekland
för 13 år sedan
Ska resa till Karpathos den 8 september. Någon som varit där? Vill gärna få lite tips om upplevelser,stränder m.m ... Leroslover: Karpathos är en härlig ö. Vi hyrde en liten bil för att kunna ta oss runt på dom mycket smala vägarna! Det finns många härliga stränder. Kolla in mitt album från ...
Grekland
La_tobbe,
24 sep. 2010
Updaterad av La_tobbe
för 13 år sedan
Åker till Pigadia på ön Karpathos 30 oktober, 1 vecka.
Kommer bo på Atlantis. Hoppas detta är ett bra val!?
Någon som har tips om bra resturanger, stränder, upplevelser, etc? ... Pany: Ta en av båtutflykterna (gå ner till hamnen i Karpathos stad och hör med båtägaren direkt för då kan du komma ...
Grekland
Anhe,
26 maj 2010
Updaterad av Begesk
för 14 år sedan
Hej,
jag har bokat en resa till Lefkos i augusti och ska bo på GORGINA&SOFIA.
Någon av er som har varit där och kan ge mig lite tips eller synpunkter?
Jag kommer ha med mig 2 barn mellan 3 - 7 år, någon annan som har varit där med "småbarn"?
Alla tips tas tacksamt emot :-)
... Begesk: ...
Gunbergstedt99,
6 nov. 2009
Updaterad av Sugus
för 15 år sedan
Hej, vi är en familj som funderar på att åka till Karpathos nästa sommar och byn Amopi. Jag har prel bokat hotell Johnatan och vi undrar lite vad som finns i byn i form av affärer, restauranger etc så vår 14-årige son inte dör av leda.
Tacksam råd/synpunkter
Gun ... Katitzi: Var på Karpathos ...