Julångest! Funderar på att resa bort över jul och ev nyår!

29 okt. 2013 20:08
Visningar: 583
Tycker som sagt inte om julen, särskilt då jag ännu inte har egen familj. Därför funderar jag på att åka bort över jul och ev nyår. Antingen en solresa eller kanske en vecka Kroatien, Barcelona, Italien eller Frankrike. Nån mer som tänkt i samma banor, gärna i samma ålder.
Hör av dig i så fall!

/Ina
7 nov. 2013 20:39
Hej Ina.
Lite inne på samma spår som dig.
Vad har du för tankar om resa? Hör gärna av dig. :)

/Elle
Av Frassa
15 nov. 2013 19:41
Hej!

Har du/ni kommit nåt vart i planerandet? Jag känner också för att resa runt jul och nyår och vill gärna ha sällskap :) Solen lockar mest men jag är öppen för förslag!

/Frassa
30 nov. 2013 11:00
Hej :) Jag är på! Mina begränsningar är att jag jobbar fram till den 18/12 och måste vara tillbaka senast 26/12...
30 nov. 2013 13:57
Hallå! :)
Jag vill resa under mellandagarna och vara borta över nyår, 14 dagar. Är öppen för de flesta resmål till värmen, gärna utanför Europa.. Har varit inne mycket på Karibien som är ett av mina drömresmål. Rio de Janeiro som Josse2014 föreslog vore också spännande :) Jag bor i Norrköping och åker helst från Stockholm.
/Josefine
30 nov. 2013 21:45
Nu har jag bokat biljetter till Gran Canaria... hittade schyssta vandrarhem och ok pris på bara flyg dit och hem.
El warung cave hostel är ett av ställena jag kommer att bo på...verkade finnas fler platser lediga. Ingen som hakar på? Flyger från Landvetter kl 10.20 den 18dec. Åter 25 dec...
14 dec. 2013 14:11
Hej! Jag vill resa bort till solen över denna julen, men har inte hunnit ta tag i det förrän nu. Vore jättekul om man vore flera, har ni i denna konversation bestämt något? Maila gärna mej! :)

Hade i dagsläget tänkt mig en vecka så kanske inte långt utanför Europa, Kanarieöarna som en av er ska till är ett bra avstånd o pris för denna resa.
Av Marlenn
15 dec. 2013 14:42
Hej
Hur går d me planerna? Är också sugen :) Har 2 v ledigt...
/Lisa
15 dec. 2013 15:10
Som sagt.. jag har bokat. Bara att hänga på :)
16 dec. 2013 21:47
Hej igen!

Kul att det är lite aktivitet här. Jag skriver här ifall jag bokar en flygresa. I så fall reser jag den 22:e eller 23:e för då börjar min ledighet, o blir borta en vecka.