Thailand
Tintilalla,
10 nov. 2014
Updaterad av Pelle77
för 9 år sedan
Vi kommer fram till BKK 24/12, alltså julafton. Vi funderar på om vi törs vänta med att köpa biljetter på plats i BKK eller om det kan vara så att många reser runt jul så det är fullbokat och därför bör boka hemma? Men vi har fått för oss att det blir billigare att köpa biljetter där.
Vi tänker ...
Thailand
Cissi93,
5 apr. 2022
Updaterad av Lattjo
för 2 år sedan
Hej!
Vi är två familjer som ska resa till Thailand i slutet av november. Vi blir borta i ca 3 veckor. Vi är fyra vuxna och tre barn (mellan 2-6 år).
Vi kommer landa i Bangkok och funderar antingen på Koh Chang eller Koh Samui.
(Jag är sedan tidigare helt förälskad i Koh Lanta, men vi vill prova ...
Thailand
Kakan14,
15 dec. 2019
Updaterad av Lyckligochlevande
för 4 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två tonåringar som planerar att åka till Koh Samui, Koh Phangan & Koh Tao nästa sommar.
Vilka stränder/hotell rekommenderar ni att bo på? Är det östsidan som är bäst på alla öar under sommarperioden? Var är det bäst snorkling?
... Lyckligochlevande: Vad roligt att ...
Thailand
Goba,
11 dec. 2018
Updaterad av Goba
för 5 år sedan
Hej. Jag vet att vädret ändrar från år till år men hur brukar det se ut från mitten av januari på Koh Samui?
Vågar man fara redan i januari eller måste man vänta till februari?
Någon som har varit dit i januari?
Var är det bäst att bo på Koh Samui? ... Goba: >Citerat från Mipec:
>>Citerat ...
Thailand
Bibiina,
7 maj 2018
Updaterad av Bibiina
för 6 år sedan
Hej! Jag kommer att resa till Koh Samui med två tonåringar och ett barn två veckor i Juni. Tar nu med tacksamhet emot lite hjälp med att budgetera fickpengar.
Vad kostar det att åka songthaew längre sträckor, tex Nathon-Lamai? Och kortare sträckor, typ hotell-strand/shopping? Mittemellan sträckor ...
Thailand
Emasund,
17 jan. 2018
Updaterad av Annalaerke1
för 6 år sedan
Hej!
Jag har bokat mina flyg till Koh Samui och åker ensam! Tänkte kolla om det är någon som är där redan eller som vill åka? (:
Min tanke är att bara ta det lugnt, sola, bada och lite äventyr. Jag har även intresse för träning, men sen får vi se hur mycket det blir av där borta (;
Jag ...