Jorden runt
Hejsan, jag letar nu efter ett resekompis som vill hänga med mig på äventyr! Kille eller tjej har ingen betydelse heller inte ålder. Jag kommer åka iväg i januari månad för att sedan vara borta ca 2 månader. Första målet på resan kommer vara Asien , vilka länder är inget jag bestämt mig för, sedan blir det Australien , nya Zeeland och avslutningsvis miami. Har inte helt bestämt rutten så är öppen för andra förslag :) låter det intressant får du gärna höra av dig till mig (Logga in för att se e-postadress) hoppas vi hörs! :)
Hej!
Oj du har fullspäckat schema om du ska hinna jorden runt på två månader!
Jag kommer från den 13 januari att resa själv. Men kommer att hålla mig runt karibien. Jag kommer att utgå från miami, eftersom jag redan befinner mig där. Tanken är följande destinationer: Miami-Dominikanska repupliken-Jamaica-Mexico-Los angeles-San fransisco-Hawaii-Las vegas-New york-Sverige.
Om du befinner dig nånstans där under den tiden, så hade vi kunnat ses och åka ihop en bit. I annat fall önskar jag dig en trevlig resa!
Oj du har fullspäckat schema om du ska hinna jorden runt på två månader!
Jag kommer från den 13 januari att resa själv. Men kommer att hålla mig runt karibien. Jag kommer att utgå från miami, eftersom jag redan befinner mig där. Tanken är följande destinationer: Miami-Dominikanska repupliken-Jamaica-Mexico-Los angeles-San fransisco-Hawaii-Las vegas-New york-Sverige.
Om du befinner dig nånstans där under den tiden, så hade vi kunnat ses och åka ihop en bit. I annat fall önskar jag dig en trevlig resa!
Hejsan, jo det är jag medveten om lutar väll mera åt tre månader beror lite på hur lång rutten blir, som sagt inte riktigt bestämt mig för den exakta resevägen än :) Kommer nog inte kunna matcha dig då jag tar USA sist alltså då i Mars/april, men du får ha en underbar resa! ;)