Updaterad av Gyllenbring
för 4 timmar sedan
Bokat ett sista minuten flyg till Gran Canaria, om någon vill mötas upp för en utflykt eller bara ta en öl så hojta. Boendet är inte bokat så är ganska flexibel var.
Gillar äventyr men också att bara avnjuta en öl i solen.
Asien
Daniellaa,
30 juni 2024
Updaterad av Wezzer78
för 1 dag sedan
Hej! Jag tänkte eventuellt åka på ett working holiday visum 2025/2026 och undrar om det finns någon som skulle vilja resa dit tillsammans!
Updaterad av Feliciia02
för 1 dag sedan
Hej! Söker en reskompis till bl.a. Ecuador ev. Fler länder i mars någon. Öppen för annat också.
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Feliciia02
för 1 dag sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...
USA
Sandranilssons,
8 jan. 2025
Updaterad av Sandranilssons
för 1 dag sedan
Hej! Jag skulle så gärna vilja åka till USA men ingen av mina vänner kan/vill/har råd att följa med så tänkte jag kollar här om någon går i samma tankar som mig. Skulle helst vilja åka nu i vår men får vi inte ihop det så funkar även till hösten eller vintern.
Jag är 32 år, varit i USA 2 gånger ...
Asien
Karolinmatti,
8 jan. 2025
Updaterad av Karolinmatti
för 1 dag sedan
Hej! Någon mer som planerar att vara i Thailand perioden mellan februari och april i år och som skulle tycka det vore kul med sällskap? Gärna kvinnligt sällskap som reser för att njuta av sol och värme, bada i havet och äta god mat. Gillar du att träna och ta hand om kropp och själ är det ett plus. ...