Jobba utomlands i höst

Av Jennii
12 juni 2012 22:49
Visningar: 540
Hej! Jag funderar på att åka utomlands och jobba i höst. Vet inte exakt vart men helst något land som är varmare än Sverige iaf. Jag är mest inne på Spanien, Grekland eller Italien. Skulle vara kul att ha någon att åka med så är det någon här som är intresserad? :)
13 juni 2012 12:40
Hej! Jag ät faktiskt inne på samma spår som du:) Har ej heller hittat någon att resa med, när hade du tänkt att åka i så fall och hur länge ska du stanna?
Av Jennii
13 juni 2012 17:08
Vad kul!! :) jag kan åka i början av september och tänker väl stanna till jul iaf. Kanske längre om allt känns bra. Du då? hur tänker du dig? Jag vill nog helst åka till något riktigt semesterställe :P Gran canaria eller nåt liknande och jobba, sola, bada, festa och bara ha det skönt och kul :P
13 juni 2012 17:35
Jag kan åka från mitten på augusti och frammåt, och kan stanna till jul eller längre som du sa. Gran canaria eller något annat låter väldigt bra, är öppen för alla förslag om resemålen:) de hade verkligen varit sjukt Nice att spendera några månader utomlands. Blanda nytta med nöje
Av Jennii
14 juni 2012 11:03
Ja eller hur. hade varit riktigt kul :) jag är också ganska öppen för vilket resmål det blir men helst i europa och något varmt :)
11 juli 2012 21:29
Hej! Jag går på gymnasiet men skulle gärna vilja göra ett studieuppehåll i ett år för att göra något annat. Är också väldigt sugen på att dra iväg i höst och jobba, skulle vara jättekul :) jag är mest intresserad av Spaninen men vad som helst går bra. Hör gärna av dig om du fortfarande är intresserad av ressällskap! :)
Av Allyme
12 juli 2012 15:12
Hej!

Jag har länge haft tankar på att jobba utomlands och idag fick jag reda på att jag inte kom in på min utbildning här i Sverige så jag tänker åka iväg till London i September och jobba. Är det något för dig tror du? Är jätteintresserad av att hitta en resekompis :)
Av Jennii
23 juli 2012 01:41
Hej! ja, jag vill fortfarande ha en reskompis! :) Jag skulle också helst vilja åka till spanien. :) Tyvärr allyme, jag vill helst åka till något av de länderna jag nämnde :)
11 sep. 2012 02:58
Hej! jag är inne på exakt samma spår och länder. Men har inte har hittat nån att resa med eller något, så om nån fortfarande är kvar i sverige och är sugen så hör av er! :D