Jobba och resa Australiens östkus
Hej! Jag har planer på att någon gång under december åka till Australien för att resa östkusten och samtidigt jobba för att dryga ut reskassan och samtidigt prova något nytt. Jag har tänkt mig att åka någon gång i slutet av november/december med start i Sydney eller Melbourne. Jag vill fira nyår i Sydney för har hört att det ska vara häftigt! Sen stannar man kanske där i någon månad om man hittar jobb och ett ställe att bo på. Annars resa östkusten och ta det lite som det kommer. Jag är även sugen på att åka över till NZ eller Fiji.
Har du samma planer som mig, men vill ha någon att resa med hör av dig :)
Har du samma planer som mig, men vill ha någon att resa med hör av dig :)
Hej! Jag är inne på samma sak ungefär, åker i mitten på december eller i början på januari (oklart än så länge) och vill börja med att se Sydney för att sedan backpacka längst Östkusten mot Cairns. Jag vill hinna uppleva så mycket som möjligt, hänga på stranden, åka på utflykter, festa, träffa nya människor osv. Hade varit jättekul med en reskompis! Hör av dig, kram!
Jag åker ner till Sydney om ett par dagar för att jobba där i ett halvår sedan är jag sugen på Nya Zeeland :)