Jobba och resa

28 feb. 2016 08:51
Visningar: 74
Hej hej! Jag har länge varit sugen på att komma iväg och se världen men har kommit massor av saker ivägen, nu äntligen tänkte jag att det är dags! Jag är sugen på att välja en världsdel att börja med sen resa runt och kanske jobba sig runt lite, alltså vara borta länge. Om man gillar något ställe lite extra så kanske hitta nåt jobb där stanna ett tag sen resa vidare, bara ta allt som det kommer. Om någon har funderat på samma eller har någon idé hör gärna av dig! Jag är öppen för förslag. Hälsningar från 21 årig tjej!:)
Av Twiiit
29 feb. 2016 18:04
så roligt att du har skrivit ner mina tankar! :) är inne på samma spår! mvh linus
Av Jess93
10 mars 2016 21:42
Jaag vill! Vart har du tänkt att resa runt ungefär? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
13 mars 2016 13:11
Hej, låter precis som mina planer. Jag hade tänkt att åka till Australien i slutet av augusti eller början av september.
Du får gärna höra av dig på fb, så kan vi snacka mer. Rebecka Ljugn heter jag där.
16 mars 2016 09:49
Jag drar till Israel snart där jag tänkte jobba som voluntär på en Kibbutz i 6 månader. Ganska korta dagar så man hinner se landet och det är tydligen samma stämning på Kibbutzen som på standard studentstad i tex Lund, Uppsala, Umeå mf. Kan vara ett tips.