Jobba och leva livet på Malta!

11 jan. 2013 16:48
Visningar: 367
Någon som känner sig manad att släppa allt, åka iväg till Malta för att jobba och dela boende nu snart fram till augusti/september? Träffa människor och leva livet och gå loss under högsäsong. Svenskar är populära på deras arbetsmarknad och skatten är låg. Jag är hundra på att jag ska iväg! Men en rolig reskompis skulle göra allting så mycket roligare. Jag är en tjej född 92 och bott i Norge i några månader nu men trött på stället, och reser helst med en tjej/tjejer mellan 19-25!
13 jan. 2013 00:17
Du kan skriva på mail om du är vill :) (Logga in för att se e-postadress)
14 jan. 2013 17:10
Hej hörrni! Jag har gått i samma tankar faktiskt, har bott fem månader i barcelona men känner att jag behöver ett nytt äventyr! Kommer dock behöva jobba ett tag här hemma innan jag har råd att ta mig iväg, men hur har du tänkt kring jobb osv? har hört att det ska finnas en del kundservice jobb mot svenska marknaden men vet egentligen inte så mycket mer.
15 jan. 2013 15:47
Hej! Jag kommer jobba någon månad till i Norge för att ha råd att starta. Jag har mailat lite med olika företag ang jobb, vilket är inom kundservice. Det är lätt att få jobb där och svenskar är eftertraktade inom kundservice/kundsupport. Skatten är underbart låg och hyrorna är rimliga. Maila (Logga in för att se e-postadress) om du vill prata mer. :)
Av Maloo
16 jan. 2013 10:47
Hej
Har funderat länge på att åka till malta och jobba men sökt resekompisar som har velat hänga på, läste att du tänkt jobba ett tag till innan du åker, tänker du åka före sommaren?
16 jan. 2013 11:39
Jag åker om typ en månad, och blir kvar över sommaren.