Jobba med en vän

27 nov. 2012 20:24
Visningar: 1023
Hej!

Är väldigt ny här och har inte jättemycket kunskap om detta forumet. Har läst igenom lite av vad folket har skrivit och har inte riktigt fått något svar på det jag undrar. Så det jag undrar över är om ni har åkt med en kompis utomlands och jobbat? Hur gick ni tillväga? fick ni jobb på samma arbetsplats? Hur gjorde ni i så fall? sökte hemifrån eller åkte ner och sökte jobb? Berätta gärna om era egna erfarenheter med kompisar utomlands och jobb. Ha en fortsatt bra dag!

Mvh
Av Natw
28 nov. 2012 10:10
Hej!
Jag åkte med Spain Internship, och det fungerande hur bra som helst! Dessutom var det en rätt enkel och kort process, de skötte allt för mig, så jag köpte flygbiljetterna och åkte iväg. Dom har mest jobbplatser i Spanien, England och USA, men också t.ex Tyskland, Holland, och Frankrike. Man kan åka med en kompis också ifall man vill. Du kan kolla www.spain-internship.com ifall du vill... Fråga gärna mer ifall du undrar något!
Lycka till!
28 nov. 2012 17:15
Hej!

Det där lät väldigt intressant, ska kolla lite nämre på det. Men tack för länken och att du tog dig tid att svara.

Ha de bra :)